Zawarte w tej ofercie :
- Pokój Standard Room
- Zakwaterowanie bez wyżywienia
- Loty z wybranego przez Ciebie miasta
✆ Masz pytania?
APARTAMENTOS TURISTICOS PARAISO
Do pokoju przylega taras na dachu, z którego roztacza się piękny widok. Dostępne są również takie udogodnienia rekreacyjne, jak jacuzzi. Ten aparthotel w stylu art deco oferuje również takie udogodnienia jak sklepy na miejscu, wspólny pokój dzienny oraz pomoc w organizacji biletów/wycieczek.
Położony w mieście Funchal, Paraíso - Touristic Apartments znajduje się w dzielnicy handlowej, pięć minut samochodem od atrakcji takich jak Kompleks kąpielowy Lido i Muzeum CR7. Aparthotel znajduje się 2,2 km od atrakcji takiej jak Marina Funchal i 2,9 km od miejsca takiego jak Mercado dos Lavradores (hala targowa).
Poczuj się jak w domu w 23 pokojach, których wyposażenie to aneksy kuchenne (płyta kuchenna i kuchenka mikrofalowa). Rozrywkę zapewni telewizja kablowa. Udogodnienia obejmują zestawy do parzenia kawy i herbaty i rolety lub zasłony zaciemniające oraz telefon (bezpłatne połączenia telefoniczne miejscowe).
Aparthotel zaprasza do skorzystania z takich udogodnień jak kawiarnia i sklep ogólnospożywczy. Zrelaksuj się po całym dniu w barze/salonie klubowym. Śniadanie kontynentalne jest podawane codziennie od 8 do 10:30 za opłatą.
Wyposażenie
Usługi
- Centrum biznesowe
- Co najmniej 80% światła pochodzi z żarówek LED
- Dostęp dla wózków inwalidzkich — nie
- Dostępne śniadanie (za dopłatą)
- Energooszczędne włączniki
- Godziny otwarcia parkingu — przez całą dobę
- Gładka nawierzchnia w powierzchniach publicznych
- Kasyno w pobliżu
- Kompleksowe zasady dotyczące recyklingu
- Liczba barów/salonów – - 1
- Liczba jacuzzi – - 1
- Liczba kawiarni – - 1
- Liczba schodów do pokonania, aby wejść do obiektu noclegowego 5
- Meble ogrodowe
- Nawierzchnia z płytek ceramicznych w powierzchniach publicznych
- Obiektu dla niepalących
- Odległość od obiektu (w metrach) - 50
- Odległość od obiektu (w stopach) - 164
- Oświetlona droga do wejścia
- Parking (liczba miejsc ograniczona)
- Parkowanie na ulicy
- Personel wielojęzyczny
- Podwójne szyby we wszystkich oknach
- Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
- Recepcja (czynna w określonych godzinach)
- Sejf w recepcji
- Sklep spożywczy
- Sklepy na miejscu
- Spa w pobliżu (zabiegi zdrowotne lub kosmetyczne)
- Stanowisko komputerowe
- Szerokość drzwi windy (cale) - 26
- Szerokość drzwi windy (cm) - 66
- Taras na dachu
- Tylko wodooszczędne toalety
- Wanna spa (za dopłatą)
- Wielorazowe filtry do kawy/herbaty
- Winda
- Żarówki LED
Warto wiedzieć
Jeśli podróżujesz solo, to za pokój jednoosobowy zostanie doliczona dodatkowa opłata, która zostanie uwzględniona bezpośrednio w wycenie.Stawki dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat mają zastosowanie, jeśli dziecko dzieli pokój z dwiema osobami dorosłymi. Opłata za jedno dziecko podróżujące z osobą dorosłą może zostać naliczona na podstawie stawki dla osoby dorosłej. Jeśli Twoje dziecko (dzieci) lub niemowlę (niemowlęta) nie mieści się w powyższych przedziałach wiekowych, zostaniesz poinformowany o obowiązującej stawce podczas realizacji zamówienia. Jeśli w sypialni znajduje się łóżko piętrowe, to górne łóżko nie jest odpowiednie dla dzieci poniżej 6. roku życia.
Ze względów bezpieczeństwa w większości obiektów strefa wellness nie jest dostępna dla osób poniżej 16 roku. Również niektóre udogodnienia lub usługi mogą podlegać dodatkowej opłacie albo być niedostępne z powodu nadzwyczajnych okoliczności.
O ile nie określono inaczej w opisie usług, atrakcje i wszelkie dodatkowe usługi dostępne w miejscu docelowym są świadczone w języku kraju docelowego oraz w języku angielskim.
Informacje o terminach oraz godzinach otwarcia atrakcji, restauracji, a także barów mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą ulec zmianie. W przypadku jakichkolwiek zmian skontaktuj się z recepcją.
Wszelkie dodatkowe życzenia podróżnego, które nie zostały uwzględnione w opisie podróży, zostaną przekazane naszemu dostawcy. Przekazanie to nie stanowi akceptacji, a PerfectStay.com nie ponosi odpowiedzialności za realizację tych życzeń. Tylko dostawca PerfectStay.com może spełnić tę prośbę na miejscu, a wszelkie dodatkowe koszty zostaną pokryte przez podróżnego na miejscu.
O ile nie zostało to wyraźnie zaznaczone w opisie usług i zakwaterowania, hotel nie jest przystosowany dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Transport
Dopasuj ofertę do swoich potrzeb i – w zależności od preferencji – wybierz miejsce w klasie ekonomicznej, biznes lub pierwszej.Zobacz sekcję „Wyświetl informacje o locie”, aby poznać wszystkie szczegóły podróży.
Aby sprawnie dopełnić formalności na lotnisku, zalecamy przybycie na lotnisko 2 godziny przed wejściem na pokład samolotu w przypadku lotów średniodystansowych lub 3 wcześniej w przypadku lotów trwających ponad 5 godzin. Skorzystaj z wcześniejszego przyjazdu na lotnisko, aby przejść przez kontrolę bezpieczeństwa i nadać bagaż.
W momencie dokonywania rezerwacji zostaniesz poinformowany, czy Twój bagaż jest wliczony cenę.
Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu.
Zazwyczaj do wyboru jest kilka miast wylotu. Cel podróży zostanie wskazany w dokumentach dotyczących transportu.
W zależności od rozkładu lotów niektóre przyloty lub powroty mogą odbywać się w nocy, co wiąże się z wczesnym przylotem lub późnym odlotem. Dostęp do pokoju nie zawsze będzie możliwy od razu. Konieczne zapoznaj się z warunkami zameldowania i wymeldowania, które obowiązują w danym hotelu.
Jeśli transfer nie jest uwzględniony w rezerwacji hotelu, może zostać zaproponowany za dodatkową opłatą w momencie dokonywania rezerwacji. O ile nie zostało to wyraźnie zaznaczone, transfery są przeprowadzane w grupach liczących od 15 do 55 osób.
Ważne: rezerwacje mogą być zmieniane lub anulowane wyłącznie zgodnie z warunkami i za opłatami wskazanymi w naszych ogólnych warunkach sprzedaży.
Sprawdź emisję CO2 wybranego środka transportu: https://calculator.carbonfootprint.com/calculator.aspx?lang=pl&tab=3
Formalności
SZCZEPIONKA
WIZA
TOŻSAMOŚĆ
Dokumenty podróży
Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Następnie zostaną wysłane dokumenty dotyczące podróży.Jeśli chodzi o dokumenty dotyczące transportu (w przypadku rezerwacji z transportem), przekażemy Ci wszystkie informacje dotyczące odprawy i bagażu w wiadomości e-mail "Twoje dokumenty dotyczące podróży". Pozwoli Ci to na spokojny wyjazd.
Aby skorzystać ze wszystkich zarezerwowanych usług (hotele, transfery, atrakcje itp.), otrzymasz jeden lub więcej voucherów, które należy okazać każdemu dostawcy.
Dane kontaktowe zakwaterowania zostaną określone w tych dokumentach, aby maksymalnie ułatwić Ci dotarcie do miejsca docelowego.
✆ Masz pytania?
Warunki
Wszystkie transakcje sprzedaży mają charakter ostateczny.
Sprzedaż Usług odbywa się w imieniu spółki PERFECTSTAY.COM, uproszczonej spółki akcyjnej z kapitałem w wysokości 426 247 €, z siedzibą w Paryżu przy 10 rue de Penthièvre 75008 Paryż, zarejestrowanej w Rejestrze Handlowym i Spółek w Paryżu pod numerem 818 188 385, wpisanej do rejestru Atout France pod numerem IM075160071, o numerze VAT FR 52 818 188 385 oraz posiadającej gwarancję finansową udzieloną przez GROUPAMA ASSURANCE-CREDIT, 8-10 rue d’Astorg, 75008 Paryż, obejmującą wszystkie terytoria, na których świadczone są Usługi sprzedawane na Witrynie. Spółka posiada również ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wykupione w HISCOX EUROPE UNDERWRITING LIMITED, 19 rue Louis Le Grand, 75002 Paryż, na wypadek szkód wyrządzonych osobom trzecim w wyniku działalności związanej ze sprzedażą pobytów, wycieczek lub podróży oraz biletów.
Dopóki nie otrzymasz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, ceny i dostępność mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
Ubezpieczenie turystyczne nie jest wliczone w cenę, ale można je wykupić bezpośrednio w Perfect Stay.
Ogólne warunki sprzedaży znajdziesz tutaj
Oferta ta nie może być łączona z naszymi kodami promocyjnymi lub innymi rabatami.