Rozpatrywanie skarg
Poniższa tabela przedstawia szczegóły dotyczące głównych rodzajów skarg złożonych do działu obsługi Partnera Groupon przez Partnerów lub w imieniu Partnerów, których promowano na stronie internetowej www.groupon.pl w okresie od 12 lipca 2021 r. do 11 lipca 2022 r.
Rodzaj skargi |
Liczba skarg |
Średni czas przetwarzania (godziny) |
% skarg rozwiązanych za pomocą jednej odpowiedzi |
Rzekome brakujące płatności |
131 |
61 |
78.5% |
Rzekomo
nieprawidłowe/brakujące faktury |
323 |
180 |
90.1% |
Zapytania o zwroty dla klientów |
2 |
24 |
0% |
Zapytania
o zwroty dla klientów |
27 |
76 |
100% |
Ponadto, 7 sporów dotyczących płatności zostało rozpatrzonych przez zespół Recoveries Groupon. Spośród tych sporów, 5 zostało rozwiązanych przez Groupon poprzez wyrażenie zgody na wypłatę.