zamknij
Multikino KN - Minecraft campaign

Obecnie niedostępne

Najlepsze z Groupon

P&M Management Group

Kurs online: Asystentka zarządu z podstawami kadr i księgowości z MEN za 99 zł w P&M Management Group

Wybierz opcję

14-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy na niewykorzystane kupony

Kupuj bez obaw, Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem! Dowiedz się więcej

Wyróżniki

W trakcie kursu uczestnik zapozna się z m.in. obowiązującym prawem pracy, sposobami rozliczania podróży służbowych, rejestracją spółki

Komentarze klientów Groupon

100% Sprawdzonych Recenzji
Wszystkie komentarze klientów Groupon pochodzą od osób, które skorzystały z oferty tego Partnera. Prośby o wystawienia komentarza są wysyłane mailowo do klientów, którzy zakupili ofertę.

O tej ofercie




Oferta

  • 99 zł za kurs online: Asystentka zarządu z podstawami kadr i księgowości z zaświadczeniem MEN

Po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane przez organizatora kursu Niepubliczną Placówkę Kształcenia Ustawicznego Centrum Szkoleniowo-Edukacyjnego P&M Management Group wydawane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18.08.2017 Dz.U. z 2017 r. poz. 1632) listownie na wskazany adres zamieszkania. Brak dodatkowych opłat za zaświadczenie i przesyłkę.

Kurs skierowany jest do zainteresowanych tematyką zawodu asystentki zarządu. Uczestnik kursu pozna nie tylko tajniki zawodu asystentki, ale także obowiązujące prawo pracy, zasady wyliczania wymiaru czasu pracy, ustalania wymiaru urlopu oraz ustalania wynagrodzeń. Dodatkowo, przybliży sobie tajniki rozliczania podróży służbowych, rejestracji spółki, klasyfikacji i cech dowodów księgowych, zasad i terminów wystawiania faktur oraz sporządzania sprawozdania finansowego spółki.

Ponadto kurs zawiera obowiązujące zasady savoir-vivre’u, które asystentka musi znać przede wszystkim na okoliczność przyjmowania gości biznesowych zarządu, a także znajomość podstaw komunikacji werbalnej i niewerbalnej w trakcie wykonywania codziennych obowiązków w pracy.

Program kursu:

  1. Charakterystyka zawodu asystentki zarządu
  2. Podstawowe zadania i obowiązki oraz organizacja pracy w biurze
  3. Redagowanie pism i zasady korespondencji w biurze
  4. Obieg i archiwizacja dokumentów firmowych i pracowniczych
  5. Organizacja i koordynacja terminarza, podróży służbowych
  6. Zasady obsługi spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
  7. Etykieta rozmów przez telefon
  8. Kadry: Umowy o pracę – nawiązywanie i rozwiązywanie umów
  9. Kadry: Czas pracy – zagadnienia, obliczanie wymiaru czasu pracy, rozliczanie godzin nadliczbowych
  10. Kadry: Rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych
  11. Kadry: Urlopy wypoczynkowe – zagadnienia, wyliczanie wymiaru urlopu dla pełnoetatowca i pracujących w niepełnym wymiarze czasu
  12. Kadry: Uprawnienie pracowników związane z rodzicielstwem
  13. Kadry: Wynagrodzenia i odprawy – ogólne zagadnienia,
  14. Rejestracja spółki w KRS, US, ZUS, GUS.
  15. Księgowość: Dowody księgowe. Księgi rachunkowe
  16. Księgowość: Wystawianie i korygowanie faktur. Terminy wystawiania faktur w zależności od sytuacji.
  17. Księgowość: Sprawozdanie finansowe w spółce.
  18. Komunikacja werbalna i niewerbalna na stanowisku asystentki zarządu
  19. Savoir-vivre w biurze (umiejętność zachowania się w różnych sytuacjach i inne)

Realizacja zakładanego celu kształcenia następuje poprzez:

  • aktywny udział słuchaczy w zajęciach na platformie szkoleniowej,
  • przerabianie materiału szkoleniowego.
  • naukę własną słuchacza,
  • wykonanie i zaliczenie prac kontrolnych w postaci testów, zadań lub innych form.

Po pozytywnym zaliczeniu wszystkich prac kontrolnych i testów uczestnik kursu otrzymuje zaświadczenie ukończenia kursu.

Dodatkowe informacje:

  • forma kursu: poszczególne części kursu udostępniane będą w kilku seriach w odstępach czasowych, zgodnie z harmonogramem kursu
  • czas trwania: 60 godzin lekcyjnych do zrealizowania w ciągu 60 dni

Warunki

Groupon ważny przez 2 miesiące od daty zakupu i dostępny po zakupie w zakładce Moje konto.
Oferta wyłączona z kodów promocyjnych Groupon.
Realizacja: należy przesłać mailowo zakupiony groupon na adres: kupony@pm-managementgroup.pl lub na adres szkolenia@pm-managementgroup.home.pl wraz z podaniem imienia i nazwiska uczestnika kursu oraz wypełnionym zgłoszeniem na kurs. Po przesłaniu kompletu dokumentów (groupon + zgłoszenie na kurs) klient otrzyma maila zwrotnego z loginem i hasłem do platformy szkoleniowej terminie 24 godzin.
Sprawdź przed zakupem:najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.

Oferta wyłączona z kodów promocyjnych Groupon.

P&M Management Group

Firma szkoleniowo-doradcza zajmuje się organizacją i przeprowadzaniem szkoleń, kursów, wykładów oraz doradztwem z zakresu HR, prawa pracy, prawa cywilnego, HACCP, BHP oraz rozwoju osobistego i zawodowego. P&M Management Group jest również organem prowadzącym Niepubliczną Placówkę Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego Centrum Szkoleniowo-Edukacyjne P&M Management Group oraz Niepubliczną Placówkę Doskonalenia Nauczycieli Centrum Doskonalenia i Rozwoju Kadr P&M Management Group.

Placówki edukacyjne oferują kursy specjalistyczne, zawodowe, jak i hobbistyczne o różnej tematyce, w trybie stacjonarnym i e-learningowym.

Choć firma specjalizuje się w kursach z zakresu HR, prawa pracy, zarządzania, marketingu, to w jej ofercie znaleźć można wiele innych interesujących kursów dostosowanych do aktualnych potrzeb rynku pracy. Szkolenia adresowane są do osób pragnących zdobyć nowy zawód, podnieść swoje kwalifikacje zawodowe lub zdobyć wiedzę, ale szczególnie polecane są dla osób bezrobotnych pragnących zaistnieć na rynku pracy.

Firma współpracuje z organami administracji państwowej oraz z ekspertami z doświadczeniem praktycznym, systematycznie podnoszącymi swoje kwalifikacje w celu polepszenia jakości oferowanych szkoleń i kursów.

Centrum Szkoleniowo-Edukacyjne P&M Management Group posiada status placówki kształcenia ustawicznego i jest wpisane do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez m.st. Warszawa pod numerem 1120 K.

Centrum Doskonalenia i Rozwoju Kadr P&M Management Group posiada status placówki doskonalenia nauczycieli i jest wpisane do ewidencji niepublicznych placówek doskonalenia nauczycieli prowadzonej przez Samorząd Województwa Mazowieckiego pod numerem 140.

Placówka Kształcenia Ustawicznego P&M Management Group w Warszawie jest właścicielem prawnym materiałów szkoleniowych oferowanych kursantom, a nazwa kursu jest chroniona prawnie przez organ prowadzący P&M Management Group.

Wszystkie dostępne kursy P&M Management: