zamknij
Groupon Poland Ticket Majaland Gdańsk/Kownaty/Warsaw

Obecnie niedostępne

Online Edukacja

eKurs z certyfikatem: Customer support agent za 49 zł z firmą Online Edukacja

Wybierz opcję

14-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy na niewykorzystane kupony

Kupuj bez obaw, Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem! Dowiedz się więcej

Wyróżniki

Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy pozwalającej na efektywniejszą komunikację z klientem, sprawniejsze rozwiązywanie problemów

O tej ofercie

Oferta

  • 49 zł za kurs online: Customer support agent z certyfikatem

Kurs dotyczy profesjonalnej obsługi Klienta w kontakcie telefonicznym, jak i bezpośrednim. Pozwala nabyć lub poszerzyć posiadane już kompetencje. Podczas szkolenia uczestnik zapozna się z narzędziami, jakich używają doradcy, handlowcy, managerowie. Kurs pokaże, jak efektywniej się komunikować w sytuacjach zawodowych oraz jak efektywnie stosować poznane narzędzia asertywności. Szkolenie pozwoli także świadomie kształtować przekaz komunikacyjny oraz wskaże, jak sprawnie radzić sobie w trudnych sytuacjach oraz jakie błędy popełnia wiele osób w pracy z klientem.

Program kursu

  • Profesjonalizm w obsłudze Klienta w kontakcie bezpośrednim i przez telefon
  • Master of Customer Support, czyli postawa zgodna z oczekiwaniami klienta
  • Ekspert w komunikacji interpersonalnej
  • Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w pracy z klientem?
  • Psychologiczne typy klientów
  • Lingwistyka w pigułce, o zwrotach ułatwiających perswazję w rozmowie
  • Czarne zwroty obniżające wartość przekazu
  • Kompetencje interpersonalne profesjonalnego agenta; asertywność, inteligencja emocjonalna
  • Użyteczne narzędzia wspierające zachowania asertywne
  • Asertywność w praktyce
  • Istota inteligencji emocjonalnej
  • Praktyczne aspekty EQ (emotional quotient)
  • Rozmowa telefoniczna z klientem
  • ABC dobrego zachowania w rozmowie telefonicznej
  • Błędy w telefonicznej rozmowie z klientem
  • ABC dobrego zachowania w bezpośrednim kontakcie z klientem
  • Standardy w korespondencji e-mail
  • Błędy w korespondencji e-mail

Materiał kursu zaprezentowany jest w różnorodnej formie:

  • study case – opisywane są w nich przykłady użycia zdobytej wiedzy na szkoleniu w różnych sytuacjach.
  • materiały z teorią – opisywana jest w nich teoria, czyli zasady, techniki oraz narzędzia wraz z przykładową zawartością komunikatów.
  • quizy i testy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów.
  • motywatorki – dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski, cytaty i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.

Warunki

Groupon ważny przez 2 miesiące od daty zakupu i dostępny po zakupie w zakładce Moje groupony.
Realizacja: należy przesłać groupon w formacie PDF na adres: info@onlineedukacja.pl wraz z podaniem imienia i nazwiska. W odpowiedzi zwrotnej zostanie przesłany login i hasło do kursu.
Dodatkowe informacje: na koniec uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia i zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.

Online Edukacja

Komentarze klientów Groupon

100% Sprawdzonych Recenzji
Wszystkie komentarze klientów Groupon pochodzą od osób, które skorzystały z oferty tego Partnera. Prośby o wystawienia komentarza są wysyłane mailowo do klientów, którzy zakupili ofertę.