Wyróżniki
Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy pozwalającej na efektywniejszą komunikację z klientem, sprawniejsze rozwiązywanie problemów
O tej ofercie
Oferta
- 49 zł za kurs online: Customer support agent z certyfikatem
Kurs dotyczy profesjonalnej obsługi Klienta w kontakcie telefonicznym, jak i bezpośrednim. Pozwala nabyć lub poszerzyć posiadane już kompetencje. Podczas szkolenia uczestnik zapozna się z narzędziami, jakich używają doradcy, handlowcy, managerowie. Kurs pokaże, jak efektywniej się komunikować w sytuacjach zawodowych oraz jak efektywnie stosować poznane narzędzia asertywności. Szkolenie pozwoli także świadomie kształtować przekaz komunikacyjny oraz wskaże, jak sprawnie radzić sobie w trudnych sytuacjach oraz jakie błędy popełnia wiele osób w pracy z klientem.
Program kursu
- Profesjonalizm w obsłudze Klienta w kontakcie bezpośrednim i przez telefon
- Master of Customer Support, czyli postawa zgodna z oczekiwaniami klienta
- Ekspert w komunikacji interpersonalnej
- Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w pracy z klientem?
- Psychologiczne typy klientów
- Lingwistyka w pigułce, o zwrotach ułatwiających perswazję w rozmowie
- Czarne zwroty obniżające wartość przekazu
- Kompetencje interpersonalne profesjonalnego agenta; asertywność, inteligencja emocjonalna
- Użyteczne narzędzia wspierające zachowania asertywne
- Asertywność w praktyce
- Istota inteligencji emocjonalnej
- Praktyczne aspekty EQ (emotional quotient)
- Rozmowa telefoniczna z klientem
- ABC dobrego zachowania w rozmowie telefonicznej
- Błędy w telefonicznej rozmowie z klientem
- ABC dobrego zachowania w bezpośrednim kontakcie z klientem
- Standardy w korespondencji e-mail
- Błędy w korespondencji e-mail
Materiał kursu zaprezentowany jest w różnorodnej formie:
- study case – opisywane są w nich przykłady użycia zdobytej wiedzy na szkoleniu w różnych sytuacjach.
- materiały z teorią – opisywana jest w nich teoria, czyli zasady, techniki oraz narzędzia wraz z przykładową zawartością komunikatów.
- quizy i testy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów.
- motywatorki – dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski, cytaty i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.
Warunki
Groupon ważny przez 2 miesiące od daty zakupu i dostępny po zakupie w zakładce Moje groupony.
Realizacja: należy przesłać groupon w formacie PDF na adres: info@onlineedukacja.pl wraz z podaniem imienia i nazwiska. W odpowiedzi zwrotnej zostanie przesłany login i hasło do kursu.
Dodatkowe informacje: na koniec uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia i zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.