zamknij
Multikino tickets

Obecnie niedostępne

Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu

Kurs online: Rzuć palenie! z dyplomem w Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu

Wybierz opcję

14-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy na niewykorzystane kupony

Kupuj bez obaw, Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem! Dowiedz się więcej

Wyróżniki

Kurs dostarczy przydatnej wiedzy w walce z nałogiem: poruszy m.in. zagadnienia mechanizmów uzależnienia psychicznego i fizycznego

O tej ofercie

Oferta

  • 29,99 zł zamiast 130 zł za kurs online Rzuć palenie! z dyplomem ukończenia.

Program kursu:

  • mechanizmy uzależnienia
  • wpływ palenia papierosów na zdrowie
  • korzyści z rzucenia palenia
  • diagnostyka zespołu uzależnień od nikotyny
  • przygotowania do rzucenia palenia
  • przegląd metod rzucenia palenia
  • jak wytrwać w niepaleniu?

Kurs porusza tematykę:

  • mechanizmów uzależnienia psychicznego, fizycznego, społecznego
  • rozpoznania nikotynizmu
  • wpływu palenia na zdrowie człowieka
  • dostępnych sposobów na rzucenie palenia
  • dobrania odpowiedniej metody rzucania palenia dla siebie lub bliskiej osoby
  • prawidłowego przygotowania się do zerwania z nałogiem
  • praktyk prowadzących do wytrwania w niepaleniu

Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Warunki

Groupon ważny przez 2 miesiące od daty zakupu i dostępny po zakupie w zakładce Moje groupony.
Ograniczenia: 1 osoba może kupić maks. 11 grouponów, ale wykorzystać maks. 1 groupon.
Realizacja: należy przesłać mailowo zakupiony groupon na adres: kontakt@crp.wroclaw.pl z podaniem imienia i nazwiska uczestnika kursu. Klient otrzyma maila zwrotnego z loginem i hasłem do platformy szkoleniowej. 
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.

naprezent

 

Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu

Komentarze klientów Groupon

100% Sprawdzonych Recenzji
Wszystkie komentarze klientów Groupon pochodzą od osób, które skorzystały z oferty tego Partnera. Prośby o wystawienia komentarza są wysyłane mailowo do klientów, którzy zakupili ofertę.