Wyróżniki
Szkolenia skierowane do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie)
O tej ofercie
Wybierz 1 z 2 opcji
- 599 zł zamiast 1480 zł za udział w Intensywnym treningu umiejętności menedżerskich,
- 599 zł zamiast 1480 zł za udział w szkoleniu Leadership: narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników.
Najbliższe terminy szkoleń:
Intensywnym treningu umiejętności menedżerskich:
- 22-23.09.2016, miejsce: Hotel 3* Beethoven, ul. Beethovena, Gdańsk.
Leadership: narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników
- 29-30.09.2016, miejsce: Hotel Radisson Blu, ul. Straszewskiego 17, Kraków.
Intensywnym trening umiejętności menedżerskich:
- synteza kluczowych (z punktu widzenia efektywności menedżerskiej) umiejętności, takich jak: rozumienia i zgodnego ze sobą kreowania swojej roli lidera we współczesnym biznesie, skutecznego motywowania pracowników, kreowania zaangażowania i ich odpowiedzialności oraz umiejętności korzystania z zasad delegowania
- szkolenia w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach
Program:
I. Współczesne przywództwo.
- Rola menedżera we współczesnym świecie biznesu.
- Budowanie relacji i współodpowiedzialności.
- Jak pracować nad zaangażowaniem ludzi, czyli zarządzanie przez zaangażowanie.
- Efekt Pigmaliona – implikacje dla pracy menedżera.
- Co masz do dyspozycji? Narzędzia psychologiczne menedżera.
II. Motywowanie, czyli co naprawdę działa motywująco?
- Zrozumienie ludzkiej natury podstawą motywacji.
- Spójrz na motywowanie jako proces.
- Istota różnych typów potrzeb, ich współzależność i wskazania do pracy.
- Odkrycia Mclellanda, czyli motyw władzy, osiągnięć i przynależności – jak je rozpoznać i wykorzystać.
- Indywidualna motywacja pracownika – umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby pracownika.
- Teoria ERG Alderfera, czyli co nam pozostało z teorii Maslowa.
III. Delegowanie, egzekwowanie i kontrola działań.
- Narzędzia delegowania i ich zastosowanie.
- Delegowanie a kompetencje pracownika.
- Poziomy delegowania.
- Monitoring i kontrola realizacji celów.
IV. Weryfikacja pracy i rozwojowa informacja zwrotna.
- Jak tworzyć pozytywne sprzężenie zwrotne?
- Wina i kara kontra odpowiedzialność i zaangażowanie.
- Informacja zwrotna pozytywna lub bezstronna.
- Praktyka udzielania informacji zwrotnej: język i emocje podczas udzielania informacji.
V. Odpowiedzialne rozmowy transformujące.
- Niezbędne warunki do budowania współpracy w zespole.
- Stanowiska i interesy z perspektywy: organizacji, menedżera i zespołu.
- Ustalanie reguł i ich przekazywanie i ich egzekwowanie.
- Oznajmianie trudnych decyzji.
- Budowanie zaplecza dla realizacji niepopularnych decyzji.
- Techniki rozmów menedżerskich – twardych i miękkich.
VI. Integracja treści, doświadczeń i odkryć.
- Budowanie indywidualnych programów zastosowania wiedzy z treningu.
Leadership: narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników:
- zajęcia prowadzone metodą warsztatową, opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez: pracę w zespołach, gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne (oparte na rzeczywistych przykładach), dyskusje na forum grupy, testy/ankiety, wykład z prezentacją multimedialną (20%)
- nauka wykorzystywania cech lidera w zarządzaniu zespołem, rozwój kompetencji pozwalających na nadzór nad realizacją ustaleń/celów/zadań, poznanie narzędzi udzielania motywującej krytycznej informacji zwrotnej, rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie umiejętności i potencjału pracowników, umiejętne diagnozowanie potrzeb i oczekiwania podwładnych, umiejętność dostosowywania działań motywacyjnych do poziomu rozwoju pracowników, tworzenie i stosowanie narzędzi motywacyjnych, odpowiednia i efektywna komunikacja z pracownikami i więcej
Program:
I. Kompetencje kierownicze w zarządzaniu pracownikami.
- Mity i fakty bycia kierownikiem.
- Menedżer czy lider – określanie własnej roli.
- Bycia liderem można się nauczyć – lider skuteczny/ lider nieskuteczny.
- Co to są kompetencje – zestaw kompetencji menedżerskich – ocena własnych kompetencji przywódczych oraz potrzeb rozwojowych.
- Postawa – jako główny element sukcesu lidera.
II. Doskonalenie umiejętności kierowniczych.
- Rozpoznanie własnego stylu zarządzania i jego wpływ na efekty pracy (test indywidualny).
- Czy istnieje idealny styl zarządzania – analiza przypadku.
- Wpływ lidera na kształtowanie postaw pracowników.
- Główne modele zachowań wpływających na sukces i skuteczność w zarządzaniu zespołem (budowanie autorytetu w zespole): znajomość firmy – świadomość misji, wizji i celu przedsiębiorstwa, pewność siebie i poczucie własnej wartości, budowanie zaufania i wiarygodność, zarażanie entuzjazmem, znajomość ludzi, MBO (zarządzanie przez cele), czyli zgodnie z zasadą SMART, delegowanie zadań (korzyści), komunikacja werbalna – dogadywanie się i unikanie nieporozumień, komunikacja niewerbalna – mowa ciała, wizerunek profesjonalisty.
IV. Motywacja – klucz do efektywności.
- Co motywuje współczesnych pracowników i jak to wykorzystać.
- Czy każdego pracownika motywuje to samo, od czego to zależy.
- Piramida potrzeb motywacyjnych wg Maslowa a jej wpływ na motywację pracowników.
- Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników – przyczyny.
- Zmiana – źródło spadku motywacji pracowników – jak nią zarządzać.
- W poszukiwaniu narzędzi motywacji – narzędzia „materialne” i „niematerialne”.
V. Budowanie zaangażowania pracownika.
- Rozpoznawanie indywidualnych czynników motywujących pracownika do pracy.
- Motywowanie przez dopasowanie zadań do poszczególnych pracowników – model przywództwa sytuacyjnego Kena Blancharda.
- Zarządzanie i motywowanie przez trening, doradztwo, coaching – umiejętność dopasowania stylu zarządzania do doświadczenia i rodzaju pracownika.
VI. Czy pieniądze są skutecznym sposobem motywowania?
- Rola wynagrodzenia i jego wpływ na wyniki pracownika.
- Satysfakcja a motywacja – czyli dlaczego po podwyżce nie wzrasta jakość pracy.
VII. Kij czy marchewka? Techniki budowania motywacji do pracy.
-
Nagrody: jak i kiedy je stosować; nagrody, które motywują najbardziej; indywidualne traktowanie; o nagrodach, które stają się dla pracownika karą.
-
Kary (konstruktywna krytyka): czy należy je stosować i w jaki sposób; motywacyjna siła negatywnej informacji zwrotnej – krytyka dodająca skrzydeł (autorski Model Konstruktywnego Feedbacku)
VIII. Podsumowanie szkolenia
- Wnioski na poziomie zespołowym i indywidualnym.
- Indywidualny plan działań – jaką wiedzę, umiejętności zastosuję w swojej pracy po szkoleniu.
Warunki
Groupon ważny przez 1 miesiąc od daty zakupu i dostępny po zakupie w zakładce Moje groupony.
Ograniczenia: 1 osoba może kupić maks. 10 grouponów, wykorzystać maks. 1 groupon.
Dodatkowe informacje: nie musisz drukować grouponu – wystarczy, że pokażesz go na urządzeniu mobilnym. W przypadku nieuzbierania się odpowiedniej grupy osób AVENHANSEN zastrzega sobie prawo zmiany terminu kursu. Terminy i lokalizacje dostępne pod linkami: Gdańsk, Kraków.
Sprawdź dostępne terminy i rezerwuj tel. 12 399 41 68, 12 399 41 69.
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.
AVENHANSEN
AVENHANSEN jest profesjonalną firmą szkoleniowo-doradczą, jedną z najlepszych w Polsce. Prowadzi szkolenia i wspiera klientów w zakresie rozwoju biznesu w dziedzinach zarządzania, rozwoju zasobów ludzkich, sprzedaży i obsługi klienta, finansów, prawa, negocjacji, komunikacji, autoprezentacji i w wielu innych. Współpracuje z najlepszymi trenerami i konsultantami – ekspertami w swoich dziedzinach. Posiada doświadczenie, pozwalające na spełnienie oczekiwań klientów oraz zapewnienie kompleksowej obsługi w zakresie wsparcia rozwoju pracowników i organizacji. Firma funkcjonuje od 2007 roku. Przez dotychczasowy okres trwania swojej działalności przeprowadziła ponad 600 szkoleń zamkniętych (głównie warsztatów) i ponad 500 szkoleń otwartych (tylko w formie warsztatów), a także wiele projektów doradczych.