zamknij
Multikino tickets

Obecnie niedostępne

AVENHANSEN

2 lokalizacji

Intensywny trening umiejętności menadżerskich lub szkolenie z przywództwa za 599 zł z AVENHANSEN (zamiast 1480 zł)

Wybierz opcję

14-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy na niewykorzystane kupony

Kupuj bez obaw, Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem! Dowiedz się więcej

Wyróżniki

Szkolenia skierowane do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie)

O tej ofercie

Wybierz 1 z 2 opcji

  • 599 zł zamiast 1480 zł za udział w Intensywnym treningu umiejętności menedżerskich,
  • 599 zł zamiast 1480 zł za udział w szkoleniu Leadership: narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników.

Najbliższe terminy szkoleń:

Intensywnym treningu umiejętności menedżerskich:

  • 22-23.09.2016, miejsce: Hotel 3* Beethoven, ul. Beethovena, Gdańsk.

Leadership: narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników

  • 29-30.09.2016, miejsce: Hotel Radisson Blu, ul. Straszewskiego 17, Kraków.

Intensywnym trening umiejętności menedżerskich:

  • synteza kluczowych (z punktu widzenia efektywności menedżerskiej) umiejętności, takich jak: rozumienia i zgodnego ze sobą kreowania swojej roli lidera we współczesnym biznesie, skutecznego motywowania pracowników, kreowania zaangażowania i ich odpowiedzialności oraz umiejętności korzystania z zasad delegowania
  • szkolenia w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach

Program:

I. Współczesne przywództwo.

  • Rola menedżera we współczesnym świecie biznesu.
  • Budowanie relacji i współodpowiedzialności.
  • Jak pracować nad zaangażowaniem ludzi, czyli zarządzanie przez zaangażowanie.
  • Efekt Pigmaliona – implikacje dla pracy menedżera.
  • Co masz do dyspozycji? Narzędzia psychologiczne menedżera.

II. Motywowanie, czyli co naprawdę działa motywująco?

  • Zrozumienie ludzkiej natury podstawą motywacji.
  • Spójrz na motywowanie jako proces.
  • Istota różnych typów potrzeb, ich współzależność i wskazania do pracy.
  • Odkrycia Mclellanda, czyli motyw władzy, osiągnięć i przynależności – jak je rozpoznać i wykorzystać.
  • Indywidualna motywacja pracownika – umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby pracownika.
  • Teoria ERG Alderfera, czyli co nam pozostało z teorii Maslowa.

III. Delegowanie, egzekwowanie i kontrola działań.

  • Narzędzia delegowania i ich zastosowanie.
  • Delegowanie a kompetencje pracownika.
  • Poziomy delegowania.
  • Monitoring i kontrola realizacji celów.

IV. Weryfikacja pracy i rozwojowa informacja zwrotna.

  • Jak tworzyć pozytywne sprzężenie zwrotne?
  • Wina i kara kontra odpowiedzialność i zaangażowanie.
  • Informacja zwrotna pozytywna lub bezstronna.
  • Praktyka udzielania informacji zwrotnej: język i emocje podczas udzielania informacji.

V. Odpowiedzialne rozmowy transformujące.

  • Niezbędne warunki do budowania współpracy w zespole.
  • Stanowiska i interesy z perspektywy: organizacji, menedżera i zespołu.
  • Ustalanie reguł i ich przekazywanie i ich egzekwowanie.
  • Oznajmianie trudnych decyzji.
  • Budowanie zaplecza dla realizacji niepopularnych decyzji.
  • Techniki rozmów menedżerskich – twardych i miękkich.

VI. Integracja treści, doświadczeń i odkryć.

  • Budowanie indywidualnych programów zastosowania wiedzy z treningu.

Leadership: narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników:

  • zajęcia prowadzone metodą warsztatową, opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez: pracę w zespołach, gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne (oparte na rzeczywistych przykładach), dyskusje na forum grupy, testy/ankiety, wykład z prezentacją multimedialną (20%)
  • nauka wykorzystywania cech lidera w zarządzaniu zespołem, rozwój kompetencji pozwalających na nadzór nad realizacją ustaleń/celów/zadań, poznanie narzędzi udzielania motywującej krytycznej informacji zwrotnej, rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie umiejętności i potencjału pracowników, umiejętne diagnozowanie potrzeb i oczekiwania podwładnych, umiejętność dostosowywania działań motywacyjnych do poziomu rozwoju pracowników, tworzenie i stosowanie narzędzi motywacyjnych, odpowiednia i efektywna komunikacja z pracownikami i więcej

Program:

I. Kompetencje kierownicze w zarządzaniu pracownikami.

  • Mity i fakty bycia kierownikiem.
  • Menedżer czy lider – określanie własnej roli.
  • Bycia liderem można się nauczyć – lider skuteczny/ lider nieskuteczny.
  • Co to są kompetencje – zestaw kompetencji menedżerskich – ocena własnych kompetencji przywódczych oraz potrzeb rozwojowych.
  • Postawa – jako główny element sukcesu lidera.

II. Doskonalenie umiejętności kierowniczych.

  • Rozpoznanie własnego stylu zarządzania i jego wpływ na efekty pracy (test indywidualny).
  • Czy istnieje idealny styl zarządzania – analiza przypadku.
  • Wpływ lidera na kształtowanie postaw pracowników.
  • Główne modele zachowań wpływających na sukces i skuteczność w zarządzaniu zespołem (budowanie autorytetu w zespole): znajomość firmy – świadomość misji, wizji i celu przedsiębiorstwa, pewność siebie i poczucie własnej wartości, budowanie zaufania i wiarygodność, zarażanie entuzjazmem, znajomość ludzi, MBO (zarządzanie przez cele), czyli zgodnie z zasadą SMART, delegowanie zadań (korzyści), komunikacja werbalna – dogadywanie się i unikanie nieporozumień, komunikacja niewerbalna – mowa ciała, wizerunek profesjonalisty.

IV. Motywacja – klucz do efektywności.

  • Co motywuje współczesnych pracowników i jak to wykorzystać.
  • Czy każdego pracownika motywuje to samo, od czego to zależy.
  • Piramida potrzeb motywacyjnych wg Maslowa a jej wpływ na motywację pracowników.
  • Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników – przyczyny.
  • Zmiana – źródło spadku motywacji pracowników – jak nią zarządzać.
  • W poszukiwaniu narzędzi motywacji – narzędzia „materialne” i „niematerialne”.

V. Budowanie zaangażowania pracownika.

  • Rozpoznawanie indywidualnych czynników motywujących pracownika do pracy.
  • Motywowanie przez dopasowanie zadań do poszczególnych pracowników – model przywództwa sytuacyjnego Kena Blancharda.
  • Zarządzanie i motywowanie przez trening, doradztwo, coaching – umiejętność dopasowania stylu zarządzania do doświadczenia i rodzaju pracownika.

VI. Czy pieniądze są skutecznym sposobem motywowania?

  • Rola wynagrodzenia i jego wpływ na wyniki pracownika.
  • Satysfakcja a motywacja – czyli dlaczego po podwyżce nie wzrasta jakość pracy.

VII. Kij czy marchewka? Techniki budowania motywacji do pracy.

  • Nagrody: jak i kiedy je stosować; nagrody, które motywują najbardziej; indywidualne traktowanie; o nagrodach, które stają się dla pracownika karą.

  • Kary (konstruktywna krytyka): czy należy je stosować i w jaki sposób; motywacyjna siła negatywnej informacji zwrotnej – krytyka dodająca skrzydeł (autorski Model Konstruktywnego Feedbacku)

VIII. Podsumowanie szkolenia

  • Wnioski na poziomie zespołowym i indywidualnym.
  • Indywidualny plan działań – jaką wiedzę, umiejętności zastosuję w swojej pracy po szkoleniu.

Warunki

Groupon ważny przez 1 miesiąc od daty zakupu i dostępny po zakupie w zakładce Moje groupony.
Ograniczenia: 1 osoba może kupić maks. 10 grouponów, wykorzystać maks. 1 groupon. 
Dodatkowe informacje: nie musisz drukować grouponu – wystarczy, że pokażesz go na urządzeniu mobilnym. W przypadku nieuzbierania się odpowiedniej grupy osób AVENHANSEN zastrzega sobie prawo zmiany terminu kursu. Terminy i lokalizacje dostępne pod linkami: Gdańsk, Kraków.
Sprawdź dostępne terminy i rezerwuj tel. 12 399 41 68, 12 399 41 69. 
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.

naprezent

AVENHANSEN

AVENHANSEN jest profesjonalną firmą szkoleniowo-doradczą, jedną z najlepszych w Polsce. Prowadzi szkolenia i wspiera klientów w zakresie rozwoju biznesu w dziedzinach zarządzania, rozwoju zasobów ludzkich, sprzedaży i obsługi klienta, finansów, prawa, negocjacji, komunikacji, autoprezentacji i w wielu innych. Współpracuje z najlepszymi trenerami i konsultantami – ekspertami w swoich dziedzinach. Posiada doświadczenie, pozwalające na spełnienie oczekiwań klientów oraz zapewnienie kompleksowej obsługi w zakresie wsparcia rozwoju pracowników i organizacji. Firma funkcjonuje od 2007 roku. Przez dotychczasowy okres trwania swojej działalności przeprowadziła ponad 600 szkoleń zamkniętych (głównie warsztatów) i ponad 500 szkoleń otwartych (tylko w formie warsztatów), a także wiele projektów doradczych.