zamknij
Zaczynamy Tydzień Masażu!

Aktualizacja w związku z Koronawirusem


W firmie Groupon z całego serca wspieramy osoby dotknięte pandemią koronawirusa (COVID-19) i dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo naszym Klientom, Pracownikom i Partnerom biznesowym.

Podobnie jak Państwo, firmy w Państwa okolicy i na całym świecie odczuwają skutki pandemii Koronawirusa. Naszym celem jest upewnienie się, że gdy najgorsze będzie już za nami, firmy te będą w stanie wznowić działalność z jak najmniejszymi stratami. Oto, co mogą Państwo zrobić, aby pomóc zrealizować ten cel:

  • Jeżeli zakupili już Państwo ofertę Groupon, nasi Partnerzy informują nas, że najlepszą rzeczą, jaką mogą Państwo zrobić, aby pomóc, jest zatrzymanie vouchera i skorzystanie z niego, gdy będzie to już możliwe. Aby to ułatwić, przedłużamy okres ważności kuponów, gdy to możliwe, nawet do 12 miesięcy. Wkrótce zostaną Państwo poinformowani o przedłużeniu tych terminów.

  • Jeśli chcą Państwo wesprzeć lokalne biznesy już teraz, prosimy wybrać swoją ulubioną firmę i kupić Groupon do wykorzystania w późniejszym terminie - dzięki temu firmy będą wiedziały, że mogą na Państwa liczyć, gdy sytuacja ulegnie poprawie.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących tego czy dany Partner kontynuuje działalność, prosimy o bezpośrednie skontaktowanie się z nim. Dane kontaktowe naszych Partnerów znajdują się na każdym kuponie i każdej stronie oferty Groupon.

Cała rodzina Groupon pragnie podziękować Państwu za okazane nam zaufanie i wspieranie lokalnych firm i społeczności. Zależy nam na tym, aby wspólnie z Państwem przetrwać ten trudny okres.