Wybierz opcję
Podaruj światu z Grouponem
Karta podarunkowa podróży
Kup kartę podarunkową
Idealny prezent!
Groupon Travel - najczęstsze pytania i odpowiedzi

✈ KRETA | Malia - Bella Elena Apartments 3* - Baseny

✈ Malia - Bella Elena Apartme...

Zawarte w tej ofercie :

  • Pokój Standard Room
  • Zakwaterowanie bez wyżywienia
  • Loty z wybranego przez Ciebie miasta

✆ Masz pytania?


BELLA ELENA APARTMENTS

Hotel Bella Elena położony jest w Malii, około 30 km od Heraklionu. Kurort Malia słynie z pięknych plaż, licznych barów i restauracji, a także bogatego życia nocnego. Ten 3-gwiazdkowy obiekt dysponuje odkrytym basenem. Znajduje się tam mnóstwo leżaków, na których można wypoczywać w promieniach śródziemnomorskiego słońca. Do dyspozycji gości jest również bar przekąskowy, w którym można zjeść lekkie posiłki lub wypić drinka. Obsługa hotelu jest pomocna i kompetentna przy udzielaniu turystom wartościowych porad.



Praktyczne informacje:
  • Recepcja czynna od 8.00 do 24.00

    Zameldowanie od godziny 15.00

    Wymeldowanie do godziny 11.00

    Przechowalnia bagażu

    Usługi konsjerża

    Biuro wycieczkowe

    Codzienne sprzątanie

    Pranie

    Bezpłatny parking

    Płatne Wi-Fi

    Udogodnienia dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej

    W hotelu nie mogą przebywać zwierzęta domowe



Pokoje

Pokoje hotelowe zapewniają pełen komfort. Urządzona przestrzeń na zewnątrz pozwala na relaks, a wyposażona kuchnia zapewnia niezależność w zakresie przygotowywania posiłków.



Double Studio

Wygodne podwójne łóżko w tym studiu jest idealne dla pary. Jasne kolory zastosowane w dekoracji podkreślają naturalne światło wpadające do wnętrza. Ta przestrzeń mieszkalna ma własny balkon, idealny do opalania.



Wyposażenie
Udogodnienia
  • Basen dla dzieci
  • Sezonowy basen odkryty

Usługi
  • Bar przekąskowy/delikatesy
  • Bezpłatne parkowanie samodzielne
  • Dostęp dla wózków inwalidzkich — nie
  • Dostępne śniadanie (za dopłatą)
  • Ekspresowe wymeldowanie
  • Ekspresowe zameldowanie
  • Kawa/herbata w ogólnodostępnych częściach
  • Kawa/herbata w pomieszczeniach ogólnodostępnych
  • Leżaki basenowe
  • Leżaki plażowe
  • Liczba barów przy basenie – - 1
  • Liczba barów/salonów – - 1
  • Liczba basenów na zewnątrz – - 1
  • Liczba restauracji – - 1
  • Ogród
  • Parasole basenowe
  • Parking odkryty
  • Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
  • Pralnia
  • Przechowalnia bagażu
  • Recepcja (czynna w określonych godzinach)
  • Ręczniki plażowe
  • Sejf w recepcji
  • Stanowisko komputerowe
  • Taras
  • Transport z lotniska/na lotnisko (za dopłatą)
  • Usługi concierge
  • Wi-Fi (za dopłatą)
  • Wi-Fi – liczba urządzeń ograniczona (dopłata) 1
  • Wyznaczone miejsca dla palących



Praktyczne informacje:
  • Telefon

    Sejf

    Wyposażona kuchnia

    Naczynia

    Płatne Wi-Fi

    Klimatyzacja

    Łazienka z prysznicem

    Suszarka do włosów



Restauracje i bary

W hotelu jest jadalnia i bar przekąskowy. Na miejscu można zjeść śniadanie czy delektować się przekąskami przy basenie.



Bar przekąskowy przy basenie

Bar przekąskowy zlokalizowany wzdłuż basenu pozwala na relaks przy drinku i korzystanie z basenu zewnętrznego. Przekąski, soki owocowe i koktajle serwowane są w swobodnej atmosferze.



Activities & Lifestyle

Rezydencja jest idealnie położona w samym sercu miejscowości Malia. Tutaj możesz swobodnie cieszyć się pięknymi plażami w okolicy oraz sąsiadującymi miejscami tętniącymi życiem.



Hotel Bella Elena dysponuje basenem odkrytym oraz basenem dla dzieci. Wzdłuż basenu ciągnie się bar, w którym można ugasić pragnienie, a jednocześnie cieszyć się kąpielą. Taras i leżaki są idealnym miejscem do korzystania ze słońca, które króluje na Krecie. Zainteresowani wycieczkami mogą skorzystać z pomocy personelu hotelu, który chętnie udzieli informacji i służy pomocą.



Praktyczne informacje:
  • Basen zewnętrzny

    Basen dla dzieci

    Plaża Malia 20 minut spacerem

    Heraklion 30 minut samochodem



Warto wiedzieć

Jeśli podróżujesz solo, to za pokój jednoosobowy zostanie doliczona dodatkowa opłata, która zostanie uwzględniona bezpośrednio w wycenie.

Stawki dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat mają zastosowanie, jeśli dziecko dzieli pokój z dwiema osobami dorosłymi. Opłata za jedno dziecko podróżujące z osobą dorosłą może zostać naliczona na podstawie stawki dla osoby dorosłej. Jeśli Twoje dziecko (dzieci) lub niemowlę (niemowlęta) nie mieści się w powyższych przedziałach wiekowych, zostaniesz poinformowany o obowiązującej stawce podczas realizacji zamówienia. Jeśli w sypialni znajduje się łóżko piętrowe, to górne łóżko nie jest odpowiednie dla dzieci poniżej 6. roku życia.

Ze względów bezpieczeństwa w większości obiektów strefa wellness nie jest dostępna dla osób poniżej 16 roku. Również niektóre udogodnienia lub usługi mogą podlegać dodatkowej opłacie albo być niedostępne z powodu nadzwyczajnych okoliczności.

O ile nie określono inaczej w opisie usług, atrakcje i wszelkie dodatkowe usługi dostępne w miejscu docelowym są świadczone w języku kraju docelowego oraz w języku angielskim.

Informacje o terminach oraz godzinach otwarcia atrakcji, restauracji, a także barów mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą ulec zmianie. W przypadku jakichkolwiek zmian skontaktuj się z recepcją.

Wszelkie dodatkowe życzenia podróżnego, które nie zostały uwzględnione w opisie podróży, zostaną przekazane naszemu dostawcy. Przekazanie to nie stanowi akceptacji, a PerfectStay.com nie ponosi odpowiedzialności za realizację tych życzeń. Tylko dostawca PerfectStay.com może spełnić tę prośbę na miejscu, a wszelkie dodatkowe koszty zostaną pokryte przez podróżnego na miejscu.

O ile nie zostało to wyraźnie zaznaczone w opisie usług i zakwaterowania, hotel nie jest przystosowany dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.



Transport

Dopasuj ofertę do swoich potrzeb i – w zależności od preferencji – wybierz miejsce w klasie ekonomicznej, biznes lub pierwszej.

Zobacz sekcję „Wyświetl informacje o locie”, aby poznać wszystkie szczegóły podróży.

Aby sprawnie dopełnić formalności na lotnisku, zalecamy przybycie na lotnisko 2 godziny przed wejściem na pokład samolotu w przypadku lotów średniodystansowych lub 3 wcześniej w przypadku lotów trwających ponad 5 godzin. Skorzystaj z wcześniejszego przyjazdu na lotnisko, aby przejść przez kontrolę bezpieczeństwa i nadać bagaż.

W momencie dokonywania rezerwacji zostaniesz poinformowany, czy Twój bagaż jest wliczony cenę.

Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu.

Zazwyczaj do wyboru jest kilka miast wylotu. Cel podróży zostanie wskazany w dokumentach dotyczących transportu.

W zależności od rozkładu lotów niektóre przyloty lub powroty mogą odbywać się w nocy, co wiąże się z wczesnym przylotem lub późnym odlotem. Dostęp do pokoju nie zawsze będzie możliwy od razu. Konieczne zapoznaj się z warunkami zameldowania i wymeldowania, które obowiązują w danym hotelu.

Jeśli transfer nie jest uwzględniony w rezerwacji hotelu, może zostać zaproponowany za dodatkową opłatą w momencie dokonywania rezerwacji. O ile nie zostało to wyraźnie zaznaczone, transfery są przeprowadzane w grupach liczących od 15 do 55 osób.

Ważne: rezerwacje mogą być zmieniane lub anulowane wyłącznie zgodnie z warunkami i za opłatami wskazanymi w naszych ogólnych warunkach sprzedaży.

Sprawdź emisję CO2 wybranego środka transportu: https://calculator.carbonfootprint.com/calculator.aspx?lang=pl&tab=3





Formalności


SZCZEPIONKA




WIZA




TOŻSAMOŚĆ



Dokumenty podróży

Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Następnie zostaną wysłane dokumenty dotyczące podróży.

Jeśli chodzi o dokumenty dotyczące transportu (w przypadku rezerwacji z transportem), przekażemy Ci wszystkie informacje dotyczące odprawy i bagażu w wiadomości e-mail "Twoje dokumenty dotyczące podróży". Pozwoli Ci to na spokojny wyjazd.

Aby skorzystać ze wszystkich zarezerwowanych usług (hotele, transfery, atrakcje itp.), otrzymasz jeden lub więcej voucherów, które należy okazać każdemu dostawcy.

Dane kontaktowe zakwaterowania zostaną określone w tych dokumentach, aby maksymalnie ułatwić Ci dotarcie do miejsca docelowego.



✆ Masz pytania?

Warunki

    Wszystkie transakcje sprzedaży mają charakter ostateczny.
    Sprzedaż Usług odbywa się w imieniu spółki PERFECTSTAY.COM, uproszczonej spółki akcyjnej z kapitałem w wysokości 426 247 €, z siedzibą w Paryżu przy 10 rue de Penthièvre 75008 Paryż, zarejestrowanej w Rejestrze Handlowym i Spółek w Paryżu pod numerem 818 188 385, wpisanej do rejestru Atout France pod numerem IM075160071, o numerze VAT FR 52 818 188 385 oraz posiadającej gwarancję finansową udzieloną przez GROUPAMA ASSURANCE-CREDIT, 8-10 rue d’Astorg, 75008 Paryż, obejmującą wszystkie terytoria, na których świadczone są Usługi sprzedawane na Witrynie. Spółka posiada również ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wykupione w HISCOX EUROPE UNDERWRITING LIMITED, 19 rue Louis Le Grand, 75002 Paryż, na wypadek szkód wyrządzonych osobom trzecim w wyniku działalności związanej ze sprzedażą pobytów, wycieczek lub podróży oraz biletów.
    Dopóki nie otrzymasz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, ceny i dostępność mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
    Ubezpieczenie turystyczne nie jest wliczone w cenę, ale można je wykupić bezpośrednio w Perfect Stay.
    Ogólne warunki sprzedaży znajdziesz tutaj
    Oferta ta nie może być łączona z naszymi kodami promocyjnymi lub innymi rabatami.

Oferta wyłączona z kodów promocyjnych Groupon.

✈ Malia - Bella Elena Apartments 3*