zamknij
Nowoczesny Parking 24/7

Obecnie niedostępne

Manicure klasyczny z malowaniem (24,99 zł), hybrydowy spa (49,99 zł) i więcej w Gabinecie Kosmetycznym Pauli

Lwowska 2, lok. 61, Kraków

Pauli Gabinet Kosmetyczny

Wybierz opcję

14-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy na niewykorzystane kupony

Kupuj bez obaw, Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem! Dowiedz się więcej

Wyróżniki

Sposób na zadbane paznokcie dłoni; oferta obejmuje również wersję spa z masażem dłoni i nałożeniem kremu

O tej ofercie

Szczegóły:

  • czas trwania zabiegu: ok. 60 minut (w zależności od opcji)
  • możliwość umawiania wizyty przez SMS: tak
  • godziny otwarcia salonu: pon. - pt.: 9 - 20, sob.: 10 - 15
  • składowe pakietu spa: masaż dłoni i nałożenie kremu

Warunki

Groupon ważny przez 3 miesiące od daty zakupu i dostępny po zakupie w zakładce Moje groupony.
Ograniczenia: 1 osoba może kupić maks. 2 groupony, ale wykorzystać maks. 1 groupon, a 1 przekazać jako prezent. Oferta wyłączona z kodów promocyjnych Groupon.
Dodatkowe informacje: po przybyciu pokaż groupon na urządzeniu mobilnym lub wydrukowany. Groupon można wymienić na voucher podarunkowy. Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku: 9:00 - 20:00, soboty: 10:00 - 15:00. Zdobienia dodatkowo płatne: 5 zł za jedno.
Sprawdź dostępne terminy i rezerwuj tel.  881 636 881
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.

Oferta wyłączona z kodów promocyjnych Groupon.

Pauli Gabinet Kosmetyczny

Położony w samym sercu Krakowa gabinet to szansa, by zadbać o swój wygląd i samopoczucie. W salonie Pauli przeprowadzane są liczne zabiegi z zakresu kosmetyki, przy wykorzystaniu wysokiej jakości sprzętu i preparatów. Oferta gabinetu to m.in. mezoterapia igłowa, mikrodermabrazja diamentowa, peeling kwasami, manicure, pedicure.

Komentarze klientów Groupon

100% Sprawdzonych Recenzji
Wszystkie komentarze klientów Groupon pochodzą od osób, które skorzystały z oferty tego Partnera. Prośby o wystawienia komentarza są wysyłane mailowo do klientów, którzy zakupili ofertę.