Mój Dietetyk - Ostróda

Do 62% zniżki na: Dieta odchudzająca online w firmie Mój Dietetyk - Ostróda

Wybierz opcję
Promocja kończy się za:00:59:42

Wyróżniki

Smaczne, łatwe w przygotowaniu i sycące dania składają się na jadłospis redukcyjny, dzięki któremu pozbędziesz się nadliczbowych kilogramów.

O tej ofercie

Dieta odchudzająca online - jadłospis na 7 dni

Gotowa dieta o kaloryczności od 1500 do 2000 kcal uwzględniająca produkty dostępne w sezonie. 

Pakiet zawiera:

  • urozmaicony jadłospis na 7 dni z 4 posiłkami
  • instrukcje przygotowania poszczególnych dań - większość z nich jest prosta w przygotowaniu i nie wymaga specjalnych umiejętności kulinarnych
  • listę zakupów, którą możesz wydrukować lub zapisać w telefonie i zabrać do sklepu
  • osobny materiał z zaleceniami, poradami i ćwiczeniami, które pomogą w stosowaniu się do diety i zmianie nawyków żywieniowych
  • super dodatki, dzięki którym przyspieszysz i skontrolujesz proces redukcji wagi

Dieta odchudzająca online - jadłospis na 14 dni

Gotowa dieta o kaloryczności od 1500 do 2000 kcal uwzględniająca produkty dostępne w sezonie. 

Pakiet zawiera:

  • urozmaicony jadłospis na 7 dni z 4 posiłkami
  • instrukcje przygotowania poszczególnych dań - większość z nich jest prosta w przygotowaniu i nie wymaga specjalnych umiejętności kulinarnych
  • listę zakupów, którą możesz wydrukować lub zapisać w telefonie i zabrać do sklepu
  • osobny materiał z zaleceniami, poradami i ćwiczeniami, które pomogą w stosowaniu się do diety i zmianie nawyków żywieniowych
  • super dodatki, dzięki którym przyspieszysz i skontrolujesz proces redukcji wagi

Dieta przeznaczona jest dla osób zdrowych. Jeśli cierpisz na choroby dietozależne, masz alergie lub nietolerancje pokarmowe zdecyduj się na indywidualną współpracę dietetyczną.

Rozkład makroskładników:

  • Białko - 20%
  • Tłuszcze - 30%
  • Węglowodany - 50%

Dieta uwzględnia zapotrzebowanie na makroskładniki, witaminy, składniki mineralne oraz błonnik.

Co znajdziesz w zaleceniach do diety:

  • porady dotyczące wyboru produktów spożywczych i technik ich przygotowywania
  • wskazówki pomocne przy organizacji życia w kontekście przygotowywania posiłków
  • listę sprzętów kuchennych, które warto mieć
  • listę zamienników, dzięki której z łatwością zamienisz między sobą produkty, rezygnując z tych, których akurat nie lubisz lub nie udało Ci się kupić
  • skalę głodu i sytości, która pomoże Ci bardziej świadomie zarządzać swoim apetytem
  • porady dotyczące radzenia sobie w sytuacjach awaryjnych i w przypadku wpadek żywieniowych
  • ćwiczenie, dzięki któremu uświadomisz sobie głębokie wartości, z powodu których chcesz schudnąć
  • wskazówki dotyczące zdrowego tempa chudnięcia i pomiaru rezultatów.

Wybór kaloryczności diety

Jeśli nie wiesz, jaką kaloryczność diety wybrać, oblicz ją korzystając z kalkulatora całkowitej przemiany materii dostępnego online. 

Porady dotyczące tego, jak wybrać współczynnik aktywności PAL znajdziesz tutaj:

Współczynnik PAL

Problemem zwykle jest dobór odpowiedniego współczynnika aktywności – najczęściej mamy skłonność do jego zawyżania. Poniżej podaję charakterystykę dla każdej z wartości PAL. Przeciętna osoba, która ma pracę siedzącą i spaceruje lub trenuje 1 do 3 razy w tygodniu, powinna wybrać przedział 1,4–1,6 – niestety to jest niska aktywność fizyczna, chociaż nam mogłoby się wydawać inaczej.

1,2–1,39 – osoba leżąca / brak aktywności fizycznej;

1,4–1,69 – siedzący tryb życia, w ramach aktywności spacery lub sporadyczne ćwiczenia fizyczne 1–3 razy w tygodniu – niska aktywność fizyczna;

1,7–1,99 – praca fizyczna / praca siedząca i godzina treningu dziennie – umiarkowana aktywność fizyczna;

2–2,4 – bardzo ciężka praca fizyczna (np. dźwiganie, kopanie, praca na budowie, w polu itd.) lub codzienne ciężkie treningi ok. 2 h – wysoka aktywność fizyczna;

>2,4 – sportowiec zawodowy, ciężkie codzienne treningi – bardzo wysoka aktywność fizyczna.

 

Warunki

Sprawdź dostępne terminy i rezerwuj email: ostroda@mojdietetyk.pl z podaniem kodu zabezpieczającego. Możliwość ponownego zakupu grouponu po 30 dniach. Groupon ważny przez 3 mies. od daty zakupu i dostępny od razu po zakupie w zakładce Moje groupony.

Mój Dietetyk - Ostróda

Specjalizuję się w dietach sportowych, redukcyjnych oraz dietoterapii insulinooporności. Znajduję się na liście dietetyków polecanych przez Fundację Insulinooporności. Posiadam akredytację REPs Polska w zakresie Gym Instructor, Personal Trainer i Nutritional Therapy Practitioner EQF Level 5. Ten certyfikat jest honorowany we wszystkich krajach członkowskich ICREPs Międzynarodowej Federacji Akredytującej Profesjonalne Szkoły Fitness (International Confederation for Registers of Exercise Professionals ), a obecność w rejestrze REPs świadczy o kwalifikacjach posiadanych przez trenera i gwarantuje jego profesjonalizm.  Prowadzę konsultacje dietetyczne, opracowuję diety redukcyjne i w jednostkach chorobowych, uczę samodzielnego planowania jadłospisów. Edukuję swoich pacjentów z zakresu zdrowego odżywiania, pomagam w zmianie nawyków żywieniowych. Pracuję zarówno zdalnie, jak i stacjonarnie w gabinecie w Ostródzie. Pomagam w rozpoczęciu aktywności fizycznej, przygotowuję plany treningowe i prowadzę swoich podopiecznych ćwiczących samodzielnie w domu lub na siłowni.