100%
Wyróżniki
Zabieg wskazany jest przy cerze z przebarwieniami, zaskórnikami i drobnymi zmarszczkami, pomaga pozbyć się niedoskonałości i ujędrnić skórę
O tej ofercie
**Szczegóły:**
- rodzaj zabiegu: laserowy peeling węglowy
- czas zabiegu: ok. 45 min (indywidualnie dobierany i uzależniony od rodzaju skóry)
- zalecany odstęp między zabiegami: od 1 do 2 tygo.
Laserowy peeling węglowy (Black Doll): polega na naświetlaniu skóry promieniem laserowym długością fali 1320 nm. Nałożona wcześniej na twarz specjalna maska z aktywnym węglem, absorbuje energię światła laserowego, a co za tym idzie: oczyszcza oraz zwęża pory skóry, ujednolica koloryt i stymuluje produkcję kolagenu. Oprócz tego zabieg poprawia elastyczność skóry, zmniejsza łojotok, redukuje zaczerwienienia przy trądziku, pomaga usunąć zaskórniki otwarte i zamknięte, pryszcze, krostki i grudki.
Przykładowe efekty zabiegu:
- usunięcie zaskórników otwartych i zamkniętych, pryszczy, krostek i grudek,
- zwężenie rozszerzonych porów,
- redukcja zaczerwienienia przy stanie zapalnym trądziku,
- zmniejszenie łojotoku i wspomaganie przy leczeniu trądziku,
- poprawa elastyczności skóry,
- wygładzenie drobnych zmarszczek,
- stymulacja regeneracji i odnowy skóry,
- ujednolicenie i rozjaśnienie kolorytu skóry,
- oczyszczenie powierzchni skóry i zatkanych porów,
- usunięcie przebarwień.
Warunki
Wymagana rezerwacja z min. 24-godz. wyprzedzeniem Sprawdź dostępne terminy i rezerwuj tel. 790 120 121. Podczas rezerwacji należy podać kod zabezpieczający. Limit grouponów do wykorzystania na 1 osobę: 1. Limit grouponów, które dodatkowo można przekazać jako prezent: 1. Możliwość ponownego zakupu grouponu po 180 dniach. Groupon ważny przez 3 mies. od daty zakupu i dostępny od razu po zakupie w zakładce Moje groupony. Po przybyciu pokaż groupon na urządzeniu mobilnym lub wydrukowany.
LaserMed
Komentarze klientów Groupon
100% Sprawdzonych Recenzji
Wszystkie komentarze klientów Groupon pochodzą od osób, które skorzystały z oferty tego Partnera. Prośby o wystawienia komentarza są wysyłane mailowo do klientów, którzy zakupili ofertę.