Obecnie niedostępne

Od 46,90 zł: gry edukacyjne Hippocampus – 7 rodzajów

Gry edukacyjne Hippocampus

Wyprzedane

14-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy na niewykorzystane kupony

Kupuj bez obaw, Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem! Dowiedz się więcej

W skrócie

Edukacyjne gry planszowe to połączenie emocjonującej zabawy z nauką

Szczegóły

Wybierz 1 z 7 opcji

  • 46,90 zł za grę Było sobie życie 2076 Łowcy Bakterii Hippocampus

  • celem gry jest złapanie sześciu pionków z wizerunkami szkodliwych dla organizmu bakterii, wirusów lub toksyn; pionki te korespondują kolorystycznie z kółkami na wybranej przez gracza tabliczce; zwycięzcą jest gracz, który pierwszy zapełni swoją tabliczkę
  • wiek: 3+
  • wymiary opakowania: 20 x 20 x 6 cm
  • waga do wysyłki: 0,80 kg (z opakowaniem)

W zestawie:

  • tabliczka z Mistrzem i obrotową strzałką
  • 24 pionki z postaciami różnych bakterii, wirusów i toksyn
  • 4 tabliczki z kolorowymi polami
  • instrukcja

  • 47,90 zł za grę Było Sobie Życie Wielki Pościg 2069 Hippocampus

  • celem gry jest zebranie 3 żetonów Hello Maestro; by zdobyć 1 żeton Hello Maestro, trzeba złapać tyle bakterii i wirusów, by na tabliczce Wielki Leukocyt nie pozostało ani jedno wolne miejsce; gdy wszystkie miejsca są zajęte, Wielki Leukocyt pożera wszystkie znajdujące się tam bakterie i wirusy a gracz pobiera z banku 1 żeton Hello Maestro; żetony wracają na stół a gracze kontynuują pościg, by zapełnić tabliczkę
  • gra w zabawny i przyjemny sposób uczy dodawania i odejmowania do 10
  • wiek: 4+
  • wymiary opakowania: 20 x 20 x 6 cm
  • waga do wysyłki: 0,95 kg (z opakowaniem)

W zestwie: 

  • plansza 37x37 cm
  • 4 pionki Leukocyt
  • 4 tabliczki Wielki Leukocyt
  • 40 żetonów z postaciami różnych bakterii, wirusów i toksyn
  • 12 żetonów Hello Maestro
  • 2 kolorowe kostki do gry (niebieska i biała)

  • 47,90 zł za grę Było sobie życie 2052 Pogromcy wirusów Hippocampus

  • celem gry jest ułożenie przez graczy obrazka ze scenką Mistrza pilnującego więźniów w klatce * zwycięzcą gry jest gracz, który w momencie ułożenia obrazka ma największą liczbę kompletnych wirusów, bakterii lub toksyn
  • wiek: 4+
  • wymiary opakowania: 20 x 20 x 6 cm
  • waga do wysyłki: 0,90 kg (z opakowaniem)

W zestawie:

  • 24 pary kafli z postaciami bakterii, wirusów i toksyn
  • 9 kafli składających się na obrazek Mistrza
  • 7 kafli z rysunkiem więźniów
  • 5 kafli z obrazkiem pustej klatki
  • instrukcja

  • 82,90 zł za grę Był sobie człowiek 1895 Hippocampus



  • gra polega na wędrówce przez historię rozwoju człowieka
  • by wystartować, gracze przenoszą się 2 miliony lat wstecz, wędrują przez czasy prehistoryczne i starożytne do średniowiecza, potem renesansu, by przez XVIII i XIX wiek wkroczyć w czasy współczesne
  • podczas wędrówki gracze poznają zwyczaje ludzi z minionych epok, walczą z atakującym niespodziewanie zbójem, ścierają się w pojedynkach
  • trzeba wiele sprytu, pomysłowości i inteligencji, by okazać się lepszym od innych
  • jak zawsze można liczyć na pomoc Mistrza
  • wiek: 8+
  • opakowanie: 26 x 26 x 8 cm
  • waga do wysyłki: 1,60 kg

W zestawie:

  • plansza
  • 8 pionków do wyboru
  • 2 kostki do gry
  • 8 kart postaci
  • 18 kart mecenasa
  • 82 karty Pytanie tekstowe
  • 72 karty Pytanie obrazkowe
  • 45 kart Ryzyko
  • 45 kart Pojedynek
  • 16 żetonów Zbój
  • banknoty
  • 4 detektory odpowiedzi
  • instrukcja gry

  • 82,90 zł za grę Było sobie życie – Pierwsza pomoc 2083 Hippocampus



  • gracz zostaje skonfrontowany z prawdziwymi sytuacjami, które mogą zdarzyć się każdego dnia
  • Mistrz pokazuje, jak radzić sobie w sytuacjach zagrożenia zdrowia i życia
  • gra powstała w oparciu o program edukacyjny „Ratujemy i uczymy ratować” przy współpracy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
  • wiek: 8+
  • wymiary opakowania: 26 x 26 x 8 cm
  • waga do wysyłki: 1,60 kg

W zestawie:

  • plansza do gry + koło wir zdarzeń
  • 51 kart czerwonych
  • 51 kart zielonych
  • 55 kart niebieskich
  • 4 karty Telefony alarmowe
  • 39 kart Sz! (szansa)
  • 39 kart P! (pech)
  • 16 żetonów Łańcuch przeżycia
  • 4 żetony Fatalny zbieg zdarzeń
  • 42 żetony Globinka
  • 42 żetony Tlenio
  • 12 kart ABC
  • 4 karty Przelicznik
  • 4 detektory odpowiedzi
  • instrukcja
  • mały samouczek Pierwsza pomoc

  • 82,90 zł za grę Było sobie życie 1857 Hippocampus



  • edukacyjna gra planszowa to emocjonująca zabawa, w której można sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia i ludzkiego organizmu
  • cel gry jest prosty: trzeba jak najszybciej zebrać komplet żetonów z wizerunkiem Hemo; żeby tego dokonać należy prawidłowo odpowiadać na pytania, bronić się przed atakami wirusa, wykorzystywać możliwości, jakie daje pole Szansa, nie poddawać się po trafieniu na pole Pech
  • zabawka dla dzieci w wieku 7+
  • liczba graczy: od 2-4 osób
  • wymiary opakowania: 26 x 26 x 8 cm
  • waga do wysyłki: 1,55 kg

W zestawie:

  • plansza
  • 8 pionków do wyboru
  • kostka do gry
  • 53 karty Pytania łatwe
  • 53 karty Pytania trudne
  • 45 kart Szansa
  • 45 kart Pech
  • 65 żetonów Leukocyt
  • 65 żetonów Lekarstwa
  • 130 żetonów Globinka
  • 30 żetonów Hemo
  • 4 detektory odpowiedzi
  • 4 karty przelicznik
  • instrukcja gry

  • 107,90 zł za grę Byli sobie podróżnicy 2007 Hippocampus



  • celem gry jest odkrycie miejsca, w którym został ukryty mityczny skarb
  • by tego dokonać, gracz wybiera jeden z czterech statków i rusza na morską wyprawę (do wyboru statki w formie puzzli 3D)
  • w pierwszej kolejności należy odnaleźć i zrekonstruować zagubioną mapę; jej części, zostały ukryte w butelkach, które pływają swobodnie w morskich przestrzeniach; rekonstrukcja mapy daje możliwość odnalezienia miejsc, w których ukryto papirusy z kluczami do skarbca
  • po odnalezieniu klucza należy sprawdzić, do którego z czterech skarbców pasuje
  • wygrywa gracz, który odnajdzie skarb jako pierwszy
  • wiek: 8+
  • wymiary opakowania: 26 x 26 x 8 cm
  • waga do wysyłki: 1,95 kg (z opakowaniem)

W zestawie:

  • 1 plansza
  • 4 pionki Statek (puzzle 3D)
  • 8 pionków Postać
  • 55 kart Pytanie obrazkowe (55 pytań)
  • 55 kart Pytanie tekstowe (110 pytań)
  • 45 kart Przygoda
  • 37 kart Bazar
  • 8 kart Klucz
  • 4 mapy (3-częściowe puzzle)
  • 1 tabliczka z żetonami Skarbiec
  • 1 kostka cyfrowa
  • 1 kostka funkcyjna
  • 4 drewniane klocki (do lokalizacji skarbów)
  • 30 żetonów Beczka z wodą
  • 30 żetonów Ryby
  • 42 żetony Moneta
  • 12 żetonów Butelka (4 zielone, 4 niebieskie, 4 fioletowe)
  • 1 wskazówka do montażu zaklętej busoli
  • 4 detektory odpowiedzi

Warunki

Realizacja: klikając Kup!, składasz zamówienie. Po podaniu danych do wysyłki nie można ich zmienić.
Dodatkowe informacje: jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, podaj pełne dane do faktury w polu Dodatkowe informacje. W sprawie zwrotu produktu skontaktuj się z Dostawcą za pomocą maila: reklamacje@lorienek.pl.
Dostawa: przesyłka kurierska na terenie Polski w cenie, termin realizacji to 5 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia.
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.

naprezent