W skrócie
Edukacyjne gry planszowe to połączenie emocjonującej zabawy z nauką
Szczegóły
Wybierz 1 z 7 opcji
-
46,90 zł za grę Było sobie życie 2076 Łowcy Bakterii Hippocampus
- celem gry jest złapanie sześciu pionków z wizerunkami szkodliwych dla organizmu bakterii, wirusów lub toksyn; pionki te korespondują kolorystycznie z kółkami na wybranej przez gracza tabliczce; zwycięzcą jest gracz, który pierwszy zapełni swoją tabliczkę
- wiek: 3+
- wymiary opakowania: 20 x 20 x 6 cm
- waga do wysyłki: 0,80 kg (z opakowaniem)
W zestawie:
- tabliczka z Mistrzem i obrotową strzałką
- 24 pionki z postaciami różnych bakterii, wirusów i toksyn
- 4 tabliczki z kolorowymi polami
-
instrukcja
-
47,90 zł za grę Było Sobie Życie Wielki Pościg 2069 Hippocampus
- celem gry jest zebranie 3 żetonów Hello Maestro; by zdobyć 1 żeton Hello Maestro, trzeba złapać tyle bakterii i wirusów, by na tabliczce Wielki Leukocyt nie pozostało ani jedno wolne miejsce; gdy wszystkie miejsca są zajęte, Wielki Leukocyt pożera wszystkie znajdujące się tam bakterie i wirusy a gracz pobiera z banku 1 żeton Hello Maestro; żetony wracają na stół a gracze kontynuują pościg, by zapełnić tabliczkę
- gra w zabawny i przyjemny sposób uczy dodawania i odejmowania do 10
- wiek: 4+
- wymiary opakowania: 20 x 20 x 6 cm
- waga do wysyłki: 0,95 kg (z opakowaniem)
W zestwie:
- plansza 37x37 cm
- 4 pionki Leukocyt
- 4 tabliczki Wielki Leukocyt
- 40 żetonów z postaciami różnych bakterii, wirusów i toksyn
- 12 żetonów Hello Maestro
-
2 kolorowe kostki do gry (niebieska i biała)
-
47,90 zł za grę Było sobie życie 2052 Pogromcy wirusów Hippocampus
- celem gry jest ułożenie przez graczy obrazka ze scenką Mistrza pilnującego więźniów w klatce * zwycięzcą gry jest gracz, który w momencie ułożenia obrazka ma największą liczbę kompletnych wirusów, bakterii lub toksyn
- wiek: 4+
- wymiary opakowania: 20 x 20 x 6 cm
- waga do wysyłki: 0,90 kg (z opakowaniem)
W zestawie:
- 24 pary kafli z postaciami bakterii, wirusów i toksyn
- 9 kafli składających się na obrazek Mistrza
- 7 kafli z rysunkiem więźniów
- 5 kafli z obrazkiem pustej klatki
-
instrukcja
- 82,90 zł za grę Był sobie człowiek 1895 Hippocampus
- gra polega na wędrówce przez historię rozwoju człowieka
- by wystartować, gracze przenoszą się 2 miliony lat wstecz, wędrują przez czasy prehistoryczne i starożytne do średniowiecza, potem renesansu, by przez XVIII i XIX wiek wkroczyć w czasy współczesne
- podczas wędrówki gracze poznają zwyczaje ludzi z minionych epok, walczą z atakującym niespodziewanie zbójem, ścierają się w pojedynkach
- trzeba wiele sprytu, pomysłowości i inteligencji, by okazać się lepszym od innych
- jak zawsze można liczyć na pomoc Mistrza
- wiek: 8+
- opakowanie: 26 x 26 x 8 cm
- waga do wysyłki: 1,60 kg
W zestawie:
- plansza
- 8 pionków do wyboru
- 2 kostki do gry
- 8 kart postaci
- 18 kart mecenasa
- 82 karty Pytanie tekstowe
- 72 karty Pytanie obrazkowe
- 45 kart Ryzyko
- 45 kart Pojedynek
- 16 żetonów Zbój
- banknoty
- 4 detektory odpowiedzi
-
instrukcja gry
- 82,90 zł za grę Było sobie życie – Pierwsza pomoc 2083 Hippocampus
- gracz zostaje skonfrontowany z prawdziwymi sytuacjami, które mogą zdarzyć się każdego dnia
- Mistrz pokazuje, jak radzić sobie w sytuacjach zagrożenia zdrowia i życia
- gra powstała w oparciu o program edukacyjny „Ratujemy i uczymy ratować” przy współpracy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
- wiek: 8+
- wymiary opakowania: 26 x 26 x 8 cm
- waga do wysyłki: 1,60 kg
W zestawie:
- plansza do gry + koło wir zdarzeń
- 51 kart czerwonych
- 51 kart zielonych
- 55 kart niebieskich
- 4 karty Telefony alarmowe
- 39 kart Sz! (szansa)
- 39 kart P! (pech)
- 16 żetonów Łańcuch przeżycia
- 4 żetony Fatalny zbieg zdarzeń
- 42 żetony Globinka
- 42 żetony Tlenio
- 12 kart ABC
- 4 karty Przelicznik
- 4 detektory odpowiedzi
- instrukcja
-
mały samouczek Pierwsza pomoc
- 82,90 zł za grę Było sobie życie 1857 Hippocampus
- edukacyjna gra planszowa to emocjonująca zabawa, w której można sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia i ludzkiego organizmu
- cel gry jest prosty: trzeba jak najszybciej zebrać komplet żetonów z wizerunkiem Hemo; żeby tego dokonać należy prawidłowo odpowiadać na pytania, bronić się przed atakami wirusa, wykorzystywać możliwości, jakie daje pole Szansa, nie poddawać się po trafieniu na pole Pech
- zabawka dla dzieci w wieku 7+
- liczba graczy: od 2-4 osób
- wymiary opakowania: 26 x 26 x 8 cm
- waga do wysyłki: 1,55 kg
W zestawie:
- plansza
- 8 pionków do wyboru
- kostka do gry
- 53 karty Pytania łatwe
- 53 karty Pytania trudne
- 45 kart Szansa
- 45 kart Pech
- 65 żetonów Leukocyt
- 65 żetonów Lekarstwa
- 130 żetonów Globinka
- 30 żetonów Hemo
- 4 detektory odpowiedzi
- 4 karty przelicznik
-
instrukcja gry
- 107,90 zł za grę Byli sobie podróżnicy 2007 Hippocampus
- celem gry jest odkrycie miejsca, w którym został ukryty mityczny skarb
- by tego dokonać, gracz wybiera jeden z czterech statków i rusza na morską wyprawę (do wyboru statki w formie puzzli 3D)
- w pierwszej kolejności należy odnaleźć i zrekonstruować zagubioną mapę; jej części, zostały ukryte w butelkach, które pływają swobodnie w morskich przestrzeniach; rekonstrukcja mapy daje możliwość odnalezienia miejsc, w których ukryto papirusy z kluczami do skarbca
- po odnalezieniu klucza należy sprawdzić, do którego z czterech skarbców pasuje
- wygrywa gracz, który odnajdzie skarb jako pierwszy
- wiek: 8+
- wymiary opakowania: 26 x 26 x 8 cm
- waga do wysyłki: 1,95 kg (z opakowaniem)
W zestawie:
- 1 plansza
- 4 pionki Statek (puzzle 3D)
- 8 pionków Postać
- 55 kart Pytanie obrazkowe (55 pytań)
- 55 kart Pytanie tekstowe (110 pytań)
- 45 kart Przygoda
- 37 kart Bazar
- 8 kart Klucz
- 4 mapy (3-częściowe puzzle)
- 1 tabliczka z żetonami Skarbiec
- 1 kostka cyfrowa
- 1 kostka funkcyjna
- 4 drewniane klocki (do lokalizacji skarbów)
- 30 żetonów Beczka z wodą
- 30 żetonów Ryby
- 42 żetony Moneta
- 12 żetonów Butelka (4 zielone, 4 niebieskie, 4 fioletowe)
- 1 wskazówka do montażu zaklętej busoli
- 4 detektory odpowiedzi
Warunki
Realizacja: klikając Kup!, składasz zamówienie. Po podaniu danych do wysyłki nie można ich zmienić.
Dodatkowe informacje: jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, podaj pełne dane do faktury w polu Dodatkowe informacje. W sprawie zwrotu produktu skontaktuj się z Dostawcą za pomocą maila: reklamacje@lorienek.pl.
Dostawa: przesyłka kurierska na terenie Polski w cenie, termin realizacji to 5 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia.
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.