Obecnie niedostępne

Od 77,99 zł: gry towarzyskie i edukacyjne – Pentago, Odkrycia - Dzienniki Lewisa i Clarka lub Alchemicy

Gry towarzyskie i edukacyjne: 3 rodzaje

Wyprzedane

14-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy na niewykorzystane kupony

Kupuj bez obaw, Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem! Dowiedz się więcej

W skrócie

Gry towarzyskie o walorach rozrywkowych lub edukacyjnych dla całej rodziny lub przyjaciół i znajomych

Szczegóły

Wybierz 1 z 3 opcji

  • 77,99 zł za grę Pentago





  • gra logiczna
  • zasady gry: gracze na przemian układają na planszy po jednej kuli w swoim kolorze; wygrywa gracz, który jako pierwszy ułoży 5 swoich kul w jednym rzędzie - po każdym ułożeniu kuli, gracz obraca jedną z czterech części planszy o 90 stopni
  • hit w wielu krajach – zdobywca 14 nagród
  • do gry dołączone jest wieczko umożliwiające zabranie planszy i elementów gry w podróż
  • liczba graczy: 2 osoby
  • wiek: od 8 lat
  • czas gry: ok.15 minut

W zestawie:

  • 1 plansza z czterema obracalnymi modułami
  • 18 białych kulek
  • 18 czarnych kulek

  • 109,99 zł za grę Odkrycia - Dzienniki Lewisa i Clarka









  • gracz wciela się w rolę jednego z dowódców ekspedycji: Lewisa, Clarka, Gassa lub Ordwaya; celem jest zebranie w dzienniku jak największej ilości wiedzy i tym samym dołożenie osobistej cegiełki do rozwoju nauki; gracz, który myśli o zwycięstwie, musi zaopatrywać się w coraz to nowe karty Plemion i Odkryć; rzuty kośćmi determinują Akcje, jakie gracz może wykona zwycięzcą zostaje gracz o największej liczbie punktów Odkryć
  • walory edukacyjne - trzy rodzaje danych: geograficzne (odwzorowywanie obszarów), biologiczne (odkrywanie nowych gatunków roślin i zwierząt), etnologiczne (poznawanie nowych plemion Indian północnoamerykańskich i badanie ich kultury)

W zestawie:

  • 1 plansza do gry
  • 30 kolorowych kości
  • 55 dwustronnych kart Plemion/ Odkryć
  • 4 plansze graczy
  • instrukcja

  • 121,99 zł za grę Alchemicy







  • zasady gry: od dwóch do czterech graczy wciela się w rywalizujących alchemików chcących odkryć sekrety tej tajemnej sztuki; punkty można zdobywać na różne sposoby, ale najwięcej otrzymuje się za publikację prawidłowych teori
  • walory edukacyjne: gracze zdobywają wiedzę poprzez mieszanie składników i sprawdzanie wyników za pomocą aplikacji skanującej karty na tablecie lub smartfonie
  • liczba graczy: 2 - 4 osoby
  • wiek: od 13 lat
  • czas gry: ok. 120 minut
  • waga: ok. 2.38 kg

W zestawie:

  • dwustronna plansza do gry
  • plansza teorii
  • plansza prezentacji
  • 4 zasłonki laboratorium
  • 4 trójkąty wyników
  • 4 plansze graczy
  • 6 kafli poszukiwaczy przygód
  • 2 kafle konferencji
  • 5 kafli stypendiów
  • 8 żetonów alchemonów
  • 104 żetony wyników
  • 36 żetonów sztuk złota
  • 44 żetony pieczęci (zestaw 11 w każdym kolorze)
  • 6 żetonów konfliktów
  • znacznik gracza startowego
  • 8 kafli składników
  • plansza mistrza gry
  • 40 kart składników
  • 22 karty przysług
  • 18 kart artefaktów
  • 16 kart ofert
  • 8 plastikowych flakoników (2 w każdym kolorze)
  • 24 plastikowe znaczniki (6 w każdym kolorze)
  • blok z tabelami dedukcji
  • 2 pojemniki na żetony
  • 8 woreczków strunowych
  • instrukcja

Warunki

Realizacja: klikając Kup!, składasz zamówienie. Po podaniu danych do wysyłki nie można ich zmienić.
Dodatkowe informacje: jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, podaj pełne dane do faktury w polu Dodatkowe informacje. W sprawie zwrotu produktu skontaktuj się z Dostawcą za pomocą maila: bok@albertus.pl.
Dostawa: przesyłka kurierska na terenie Polski w cenie, termin realizacji to 10 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia.
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.

naprezent