Bardzo miła i sympatyczna osoba. Dba o komfort klienta. Polecam
Sympatyczna obsługa Super atmosfera. Polecam
Profesjonalna usługa w czystym i schludnym miejscu. Miła obsługa, szybka realizacja zabiegu.
Dogodna lokalizacja salonu.
Zostałam profesjonalnie obsłużona.
Aby zrealizować kupon to nie lada sztuka , gdyż wizyty są ciągle odwoływane. Dziś miałam kolejną wizytę o 15.15 a o 15.30 otrzymałam informację , ze wizyta jest odwołana . Brak poszanowania czasu klienta . Nie polecam
szkoda, ze nie przeczytalam opinii przed zakupem gruponu. Pani notorycznie nie odbiera telefonu. Umawia się i nie otwiera salonu a na probę kontaktu reagujje odrzuceniem polaczenia telefonicznego. na 4 wizyty wykupione otrzymalam jedna i to zlapalam Pania wychodzącą z salonu mimo, ze byla umowiona. Troche na tym zarabia, bo dajac niska cenę za depilacje łapie klientów. ODRADZAM!!!
Sprzedający umówił się na wizytę, a gdy przyjechałam na umówioną godzinę gabinet był zamknięty, a numer poza zasięgiem. Straciłam ponad godzinę cennego czasu, by pocałować klamkę i nie dostać ani pół słowa wyjaśnienia! Wielokrotne próby kontaktu kończyły się fiaskiem - szanowna pani odrzucała moje połączenia i wysyłała automatyczne wiadomości „Nie mogę teraz rozmawiać”. Groupon odpisał, że sprzedawca jest normalnie dostępny pod wskazanym numerem i mam próbować się ponownie kontaktować. Oczywiście nie udało się. Na szczęście udało się odzyskać pieniądze za zakupy grouponu, ale kosztowało mnie to sporo nerwów. Współczuję takiego podejścia do klienta i nie wróżę długiej kariery. Nie pozdrawiam!
Tragedia i wyciąganie pieniędzy. Po podaniu kodu Grouponu odwołana wizyta i zero kontaktu. Nie odpowiada na sms, nie odbiera telefonu, odwołuje wizyty na Booksy (w uwagach podałam, że chcę skorzystać z Grouponu, żeby nie było niejasności).
Nie chciałam pisać tej opinii ale jestem do tego zmuszona.
ostrzegam was dziewczyny- wizyta umówiona, po przybyciu na miejsce salon zamknięty, po serii telefonów, sms'ow brak kontaktu, kilka godzin późnej sms co rusz z nowa wymówka, nie mam jak inaczej tego nazwać bo post na facebook'u albo sms o tym ze salon jest zamknięty dużo nie kosztuje. Wiele tolerowałam ale jak sytuacja sie powtórzyła po raz CZWARTY, nie jestem w stanie przejść obok tego obojętnie.
Jak dziewczyny chcecie przyjeżdżać na darmo, marnować pieniądze na paliwo, czas, martwic sie czy dziś będzie Pani łaskawie czy nie, to tutaj.
Takiego braku szacunku do drugiego człowieka dawno nie uświadczyłam
Nie polecam. Po pierwsze prosba o kod zabezpieczający przy umawianiu wizyty - dzięki temu w systemie groupona kod obecnie widnieje jako wykorzystany - zwrot pieniędzy ? - niemożliwy.
Bardzo żałuje, kupiłam dwa pakiety o łącznej wartości ok 600 zł.
Pierwszy raz zastałam salon zamknięty - brak odpowiedzi na tel/sms.
Następnego dnia sms z informacja że była awaria prądu od g.15 (moja wizyta była na g.18)...
poinformować klienta aby nie robił sobie wycieczki 20km w jedną stronę ? - a po co...
Natomiast kolejnym razem już zero odpowiedzi nawet następnego dnia..
Żenada poprostu. Pieniądze nie do odzyskania, cóż..
Brak szacunku do drugiego człowieka zwyczajnie.
Będę mieć chwilę, to spotkamy się na sprawie cywilnej ponieważ nie jestem jedyna o czym świadczą opinie na google czy tutaj.