Wybierz opcję
Ponad 10 odsłon dziś, więc działaj teraz!
Podaruj światu z Grouponem
Karta podarunkowa podróży
Kup kartę podarunkową
Idealny prezent!
Groupon Travel - najczęstsze pytania i odpowiedzi

✈ POLSKA | Gdańsk - PURO Gdansk Stare Miasto 4* - Centrum miasta

✈ Gdańsk - PURO Gdansk Stare ...

Zawarte w tej ofercie :

  • Pokój Standard Room
  • Zakwaterowanie bez wyżywienia
  • Loty z wybranego przez Ciebie miasta

✆ Masz pytania?


PURO GDANSK STARE MIASTO

Zrelaksuj się w spa, które oferuje masaż, zabiegi na ciało i zabiegi na twarz. Ten hotel oferuje również udogodnienia takie jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu, obsługa portierska i sala bankietowa.

W czasie pobytu w obiekcie takim jak Puro Gdańsk Stare Miasto w mieście Gdańsk (Śródmieście Gdańska) zamieszkasz 15 minut piechotą od atrakcji takich jak Ratusz Starego Miasta w Gdańsku i Zielona Brama. Hotel (ze spa) znajduje się 17,3 km od atrakcji takiej jak Plaża w Sopocie i 0,3 km od miejsca takiego jak Przystań jachtowa Marina Gdańsk.

Poczuj się jak w domu w 211 pokojach, których wyposażenie to lodówka i tablet. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu zapewni łączność ze światem, a 42-cal. telewizor LED i telewizja kablowa — rozrywkę. Prywatna łazienka — wyposażenie: prysznic, prysznic z deszczownicą i suszarki do włosów. Udogodnienia obejmują sejfy i biurka oraz sprzątanie codziennie.

W obiekcie takim jak hotel do dyspozycji gości są restauracja, a także obsługa pokojowa (w określonych godzinach). Chcesz się zrelaksować? Wypocznij w jednym z naszych 2 barów/salonów klubowych. Śniadania kontynentalne są podawane w dni powszednie od 6:30 do 10:30, a w weekendy od 7 do 11 za opłatą.





Wyposażenie
Dostępność
  • Alfabet Braille’a lub wypukłe oznakowanie
  • Dojazd przystosowany dla wózków inwalidzkich
  • Dostępne urządzenia wspomagające słuch
  • Parking przystosowany dla wózków inwalidzkich

Udogodnienia
  • Gabinety zabiegów spa
  • Sale konferencyjne
  • Siłownia
  • Spa z pełnym zakresem usług
  • Usługi spa na miejscu

Usługi
  • Bankomat
  • Bar przekąskowy/delikatesy
  • Bezpłatne rowery na miejscu
  • Bezpłatny Wi-Fi
  • Brak transportu przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
  • Dostęp dla wózków inwalidzkich (ograniczony)
  • Dostępne śniadanie (za dopłatą)
  • Droga bez schodów do wejścia
  • Ekspresowe wymeldowanie
  • Kawa/herbata w pomieszczeniach ogólnodostępnych
  • Liczba barów/salonów – - 2
  • Liczba miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych - 1
  • Liczba restauracji – - 1
  • Miski na karmę i wodę
  • Obiektu dla niepalących
  • Oświetlona droga do wejścia
  • Parking (liczba miejsc ograniczona)
  • Parking kryty
  • Parkowanie samodzielne (za dopłatą)
  • Personel wielojęzyczny
  • Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
  • Pranie/pranie chemiczne
  • Przechowalnia bagażu
  • Recepcja całodobowa
  • Restauracja w obiekcie przystosowana dla wózków inwalidzkich
  • Sala bankietowa
  • Sale konferencyjne / centrum biznesowe przystosowane dla wózków inwalidzkich
  • Sejf w recepcji
  • Sprzątanie na życzenie
  • Stanowisko recepcji przystosowane dla wózków inwalidzkich
  • Taras
  • Taras na dachu
  • Usługi concierge
  • Winda





Warto wiedzieć

Jeśli podróżujesz solo, to za pokój jednoosobowy zostanie doliczona dodatkowa opłata, która zostanie uwzględniona bezpośrednio w wycenie.

Stawki dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat mają zastosowanie, jeśli dziecko dzieli pokój z dwiema osobami dorosłymi. Opłata za jedno dziecko podróżujące z osobą dorosłą może zostać naliczona na podstawie stawki dla osoby dorosłej. Jeśli Twoje dziecko (dzieci) lub niemowlę (niemowlęta) nie mieści się w powyższych przedziałach wiekowych, zostaniesz poinformowany o obowiązującej stawce podczas realizacji zamówienia. Jeśli w sypialni znajduje się łóżko piętrowe, to górne łóżko nie jest odpowiednie dla dzieci poniżej 6. roku życia.

Ze względów bezpieczeństwa w większości obiektów strefa wellness nie jest dostępna dla osób poniżej 16 roku. Również niektóre udogodnienia lub usługi mogą podlegać dodatkowej opłacie albo być niedostępne z powodu nadzwyczajnych okoliczności.

O ile nie określono inaczej w opisie usług, atrakcje i wszelkie dodatkowe usługi dostępne w miejscu docelowym są świadczone w języku kraju docelowego oraz w języku angielskim.

Informacje o terminach oraz godzinach otwarcia atrakcji, restauracji, a także barów mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą ulec zmianie. W przypadku jakichkolwiek zmian skontaktuj się z recepcją.

Wszelkie dodatkowe życzenia podróżnego, które nie zostały uwzględnione w opisie podróży, zostaną przekazane naszemu dostawcy. Przekazanie to nie stanowi akceptacji, a PerfectStay.com nie ponosi odpowiedzialności za realizację tych życzeń. Tylko dostawca PerfectStay.com może spełnić tę prośbę na miejscu, a wszelkie dodatkowe koszty zostaną pokryte przez podróżnego na miejscu.

O ile nie zostało to wyraźnie zaznaczone w opisie usług i zakwaterowania, hotel nie jest przystosowany dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.



Transport

Dopasuj ofertę do swoich potrzeb i – w zależności od preferencji – wybierz miejsce w klasie ekonomicznej, biznes lub pierwszej.

Zobacz sekcję „Wyświetl informacje o locie”, aby poznać wszystkie szczegóły podróży.

Aby sprawnie dopełnić formalności na lotnisku, zalecamy przybycie na lotnisko 2 godziny przed wejściem na pokład samolotu w przypadku lotów średniodystansowych lub 3 wcześniej w przypadku lotów trwających ponad 5 godzin. Skorzystaj z wcześniejszego przyjazdu na lotnisko, aby przejść przez kontrolę bezpieczeństwa i nadać bagaż.

W momencie dokonywania rezerwacji zostaniesz poinformowany, czy Twój bagaż jest wliczony cenę.

Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu.

Zazwyczaj do wyboru jest kilka miast wylotu. Cel podróży zostanie wskazany w dokumentach dotyczących transportu.

W zależności od rozkładu lotów niektóre przyloty lub powroty mogą odbywać się w nocy, co wiąże się z wczesnym przylotem lub późnym odlotem. Dostęp do pokoju nie zawsze będzie możliwy od razu. Konieczne zapoznaj się z warunkami zameldowania i wymeldowania, które obowiązują w danym hotelu.

Jeśli transfer nie jest uwzględniony w rezerwacji hotelu, może zostać zaproponowany za dodatkową opłatą w momencie dokonywania rezerwacji. O ile nie zostało to wyraźnie zaznaczone, transfery są przeprowadzane w grupach liczących od 15 do 55 osób.

Ważne: rezerwacje mogą być zmieniane lub anulowane wyłącznie zgodnie z warunkami i za opłatami wskazanymi w naszych ogólnych warunkach sprzedaży.

Sprawdź emisję CO2 wybranego środka transportu: https://calculator.carbonfootprint.com/calculator.aspx?lang=pl&tab=3





Formalności


SZCZEPIONKA




WIZA




TOŻSAMOŚĆ



Dokumenty podróży

Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Następnie zostaną wysłane dokumenty dotyczące podróży.

Jeśli chodzi o dokumenty dotyczące transportu (w przypadku rezerwacji z transportem), przekażemy Ci wszystkie informacje dotyczące odprawy i bagażu w wiadomości e-mail "Twoje dokumenty dotyczące podróży". Pozwoli Ci to na spokojny wyjazd.

Aby skorzystać ze wszystkich zarezerwowanych usług (hotele, transfery, atrakcje itp.), otrzymasz jeden lub więcej voucherów, które należy okazać każdemu dostawcy.

Dane kontaktowe zakwaterowania zostaną określone w tych dokumentach, aby maksymalnie ułatwić Ci dotarcie do miejsca docelowego.



✆ Masz pytania?

Warunki

    Wszystkie transakcje sprzedaży mają charakter ostateczny.
    Sprzedaż Usług odbywa się w imieniu spółki PERFECTSTAY.COM, uproszczonej spółki akcyjnej z kapitałem w wysokości 426 247 €, z siedzibą w Paryżu przy 10 rue de Penthièvre 75008 Paryż, zarejestrowanej w Rejestrze Handlowym i Spółek w Paryżu pod numerem 818 188 385, wpisanej do rejestru Atout France pod numerem IM075160071, o numerze VAT FR 52 818 188 385 oraz posiadającej gwarancję finansową udzieloną przez GROUPAMA ASSURANCE-CREDIT, 8-10 rue d’Astorg, 75008 Paryż, obejmującą wszystkie terytoria, na których świadczone są Usługi sprzedawane na Witrynie. Spółka posiada również ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wykupione w HISCOX EUROPE UNDERWRITING LIMITED, 19 rue Louis Le Grand, 75002 Paryż, na wypadek szkód wyrządzonych osobom trzecim w wyniku działalności związanej ze sprzedażą pobytów, wycieczek lub podróży oraz biletów.
    Dopóki nie otrzymasz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, ceny i dostępność mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
    Ubezpieczenie turystyczne nie jest wliczone w cenę, ale można je wykupić bezpośrednio w Perfect Stay.
    Ogólne warunki sprzedaży znajdziesz tutaj
    Oferta ta nie może być łączona z naszymi kodami promocyjnymi lub innymi rabatami.

Oferta wyłączona z kodów promocyjnych Groupon.

✈ Gdańsk - PURO Gdansk Stare Miasto 4*