Zawarte w tej ofercie :
- Pokój standardowy
- All inclusive
- Loty z wybranego przez Ciebie miasta
- Zniżki dla dzieci dzielących pokój z 2 osobami dorosłymi (obowiązują w zależności od okresu)
- „Rozrywka i klub dla dzieci”
✆ Masz pytania?
KLUB CALA ROMANI
Witaj na Majorce — pięknej wyspie Balearów u wybrzeży Hiszpanii. Na wschodnim wybrzeżu znajduje się elegancki, trzygwiazdkowy Hotel Club Cala Romani ***, w którym można spędzić wakacje w gronie rodziny lub przyjaciół. Obiekt położony jest w miejscowości Cales de Mallorca, zaledwie kilka minut od plaż i zatoczek, które są piękne i spokojne. Hotel położony jest w samym sercu natury i jest w całości nastawiony na relaks. Na jego terenie znajdują się trzy baseny, korty tenisowe i wiele atrakcji wodnych, które umożliwiają pełny zakres rozrywek.
Praktyczne informacje:
Recepcja czynna całą dobę
Obsługa hotelowa
Usługi konsjerża
Usługa bagażowa
Biuro wycieczkowe
Codzienne sprzątanie
Usługa wynajmu samochodów
Bezpłatny parking dla gości
Wi-Fi (płatne)
Udogodnienia dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej
Zwierzęta są akceptowane w obiekcie (za dodatkową opłatą)
Pokoje
Podczas tego pobytu możesz wybierać pomiędzy pokojem standardowym i apartamentem standardowym.
Apartament standardowy
Apartament Standard składa się z pokoju dziennego wyposażonego w dwie rozkładane sofy, na których mogą spać 4 osoby, aneksu kuchennego oraz osobnej sypialni.
Praktyczne informacje:
Dwa łóżka lub łóżko dwuosobowe
Telewizja
Balkon
Klimatyzacja
Łazienka z wanną lub prysznicem
Prezenty powitalne
Restauracje i bary
Skorzystaj z formuły all inclusive, od śniadania po kolację, o każdej porze dnia i nocy, aby skosztować specjałów z hotelowych restauracji i barów. W ramach bogatego bufetu możesz delektować się wykwintnymi daniami kuchni międzynarodowej lub wybrać dania kuchni włoskiej z menu pizzerii.
All inclusive
Zakwaterowanie w ramach formuły all inclusive oznacza, że możesz korzystać ze wszystkich posiłków w restauracji hotelowej, a napoje (wina i soki owocowe) są wliczone podczas konsumpcji posiłków.
Lody dostępne są również w restauracji i barze przy basenie. Między posiłkami możesz udać się do baru z przekąskami, aby zjeść posiłek lub napić się zimnych napojów, koktajli i lokalnych napojów alkoholowych, dostępnych od godz. 10:00 do północy.
Stół szwedzki
W eleganckiej i przytulnej restauracji możesz delektować się wieloma specjałami, które serwowane są w obficie zaopatrzonym bufecie. Od przystawki po deser – ciesz się zróżnicowanym wyborem i nakładaj sobie tyle, ile chcesz.
Praktyczne informacje:
Restauracja w formie bufetu czynna jest w godzinach 8:00-10:00, 13:00-14:30 i 19:00-21:00
Bar z przekąskami czynny od godz. 10:00 do 13:00, od 15:00 do 19:00 i od 21:00 do 22:30
Formuła all inclusive: Wino (czarne i białe) oraz soki owocowe podczas głównych posiłków w restauracji, Przekąski od godz. 10:30 do 22:30 (między głównymi posiłkami), Napoje bezalkoholowe, Napoje alkoholowe (lokalne) od godz. 10:00 do północy w barze, Lody w restauracji (obiad i kolacja) oraz w barze przy basenie
Hotel posiada bar przy basenie czynny od godz. 10:00 do 22:00
Obsługa baru dostępna od godz. 10:00 do północy
Atrakcje i Lifestyle
Skorzystaj z pobytu na Majorce, aby w pełni się zrelaksować w jednym z trzech basenów, na kortach tenisowych, w ogrodach lub na pobliskich plażach.
Każdego ranka możesz zrelaksować się na słonecznym tarasie otaczającym baseny, a następnie wybrać się na spacer po ogrodach z bujną zielenią. Następnie wykąp się w jednym z basenów i zrelaksuj się na kortach tenisowych, gdzie możesz popracować nad swoim backhandem. Skorzystaj z dostępnych atrakcji wodnych i baw się dobrze na plaży z rodziną. W biurze wycieczkowym możesz zaplanować zwiedzanie okolicy i podziwiać piękno Majorki.
Dla naszych najmłodszych gości przygotowaliśmy również Mini Klub z wieloma atrakcjami: malowanie twarzy, malowanie koszulek, malowanie masek maskotek o imionach Cala, Romi i Mr. Boo. Oferujemy wiele dodatkowych atrakcji — aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z naszym zespołem animatorów podczas pobytu
Chcielibyśmy skorzystać z okazji i zaprosić naszych wyjątkowych małych gości na nasze codzienne Minidisco
Odkryty basen
Praktyczne informacje:
2 odkryte baseny
1 basen dla dzieci
Plaże w pobliżu
Solarium z leżakami i leżankami
2 korty tenisowe
Siatkówka
Squash
Aerobik
Piłka nożna
Piłka wodna
Tenis stołowy
Strzelanie z łuku
Petanka
Plac zabaw dla dzieci
Pool Bar
Wypożyczalnia rowerów
Wynajem samochodów
Biuro wycieczkowe
Atrakcje wodne
Wi-Fi dostępne w częściach wspólnych (płatne)
Warto wiedzieć
Jeśli podróżujesz solo, to za pokój jednoosobowy zostanie doliczona dodatkowa opłata, która zostanie uwzględniona bezpośrednio w wycenie.Stawki dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat mają zastosowanie, jeśli dziecko dzieli pokój z dwiema osobami dorosłymi. Opłata za jedno dziecko podróżujące z osobą dorosłą może zostać naliczona na podstawie stawki dla osoby dorosłej. Jeśli Twoje dziecko (dzieci) lub niemowlę (niemowlęta) nie mieści się w powyższych przedziałach wiekowych, zostaniesz poinformowany o obowiązującej stawce podczas realizacji zamówienia. Jeśli w sypialni znajduje się łóżko piętrowe, to górne łóżko nie jest odpowiednie dla dzieci poniżej 6. roku życia.
Ze względów bezpieczeństwa w większości obiektów strefa wellness nie jest dostępna dla osób poniżej 16 roku. Również niektóre udogodnienia lub usługi mogą podlegać dodatkowej opłacie albo być niedostępne z powodu nadzwyczajnych okoliczności.
O ile nie określono inaczej w opisie usług, atrakcje i wszelkie dodatkowe usługi dostępne w miejscu docelowym są świadczone w języku kraju docelowego oraz w języku angielskim.
Informacje o terminach oraz godzinach otwarcia atrakcji, restauracji, a także barów mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą ulec zmianie. W przypadku jakichkolwiek zmian skontaktuj się z recepcją.
Wszelkie dodatkowe życzenia podróżnego, które nie zostały uwzględnione w opisie podróży, zostaną przekazane naszemu dostawcy. Przekazanie to nie stanowi akceptacji, a PerfectStay.com nie ponosi odpowiedzialności za realizację tych życzeń. Tylko dostawca PerfectStay.com może spełnić tę prośbę na miejscu, a wszelkie dodatkowe koszty zostaną pokryte przez podróżnego na miejscu.
O ile nie zostało to wyraźnie zaznaczone w opisie usług i zakwaterowania, hotel nie jest przystosowany dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Transport
Dopasuj ofertę do swoich potrzeb i – w zależności od preferencji – wybierz miejsce w klasie ekonomicznej, biznes lub pierwszej.Zobacz sekcję „Wyświetl informacje o locie”, aby poznać wszystkie szczegóły podróży.
Aby sprawnie dopełnić formalności na lotnisku, zalecamy przybycie na lotnisko 2 godziny przed wejściem na pokład samolotu w przypadku lotów średniodystansowych lub 3 wcześniej w przypadku lotów trwających ponad 5 godzin. Skorzystaj z wcześniejszego przyjazdu na lotnisko, aby przejść przez kontrolę bezpieczeństwa i nadać bagaż.
W momencie dokonywania rezerwacji zostaniesz poinformowany, czy Twój bagaż jest wliczony cenę.
Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu.
Zazwyczaj do wyboru jest kilka miast wylotu. Cel podróży zostanie wskazany w dokumentach dotyczących transportu.
W zależności od rozkładu lotów niektóre przyloty lub powroty mogą odbywać się w nocy, co wiąże się z wczesnym przylotem lub późnym odlotem. Dostęp do pokoju nie zawsze będzie możliwy od razu. Konieczne zapoznaj się z warunkami zameldowania i wymeldowania, które obowiązują w danym hotelu.
Jeśli transfer nie jest uwzględniony w rezerwacji hotelu, może zostać zaproponowany za dodatkową opłatą w momencie dokonywania rezerwacji. O ile nie zostało to wyraźnie zaznaczone, transfery są przeprowadzane w grupach liczących od 15 do 55 osób.
Ważne: rezerwacje mogą być zmieniane lub anulowane wyłącznie zgodnie z warunkami i za opłatami wskazanymi w naszych ogólnych warunkach sprzedaży.
Sprawdź emisję CO2 wybranego środka transportu: https://calculator.carbonfootprint.com/calculator.aspx?lang=pl&tab=3
Formalności
SZCZEPIONKA
WIZA
TOŻSAMOŚĆ
Dokumenty podróży
Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Następnie zostaną wysłane dokumenty dotyczące podróży.Jeśli chodzi o dokumenty dotyczące transportu (w przypadku rezerwacji z transportem), przekażemy Ci wszystkie informacje dotyczące odprawy i bagażu w wiadomości e-mail "Twoje dokumenty dotyczące podróży". Pozwoli Ci to na spokojny wyjazd.
Aby skorzystać ze wszystkich zarezerwowanych usług (hotele, transfery, atrakcje itp.), otrzymasz jeden lub więcej voucherów, które należy okazać każdemu dostawcy.
Dane kontaktowe zakwaterowania zostaną określone w tych dokumentach, aby maksymalnie ułatwić Ci dotarcie do miejsca docelowego.
✆ Masz pytania?
Warunki
Wszystkie transakcje sprzedaży mają charakter ostateczny.
Sprzedaż Usług odbywa się w imieniu spółki PERFECTSTAY.COM, uproszczonej spółki akcyjnej z kapitałem w wysokości 426 247 €, z siedzibą w Paryżu przy 10 rue de Penthièvre 75008 Paryż, zarejestrowanej w Rejestrze Handlowym i Spółek w Paryżu pod numerem 818 188 385, wpisanej do rejestru Atout France pod numerem IM075160071, o numerze VAT FR 52 818 188 385 oraz posiadającej gwarancję finansową udzieloną przez GROUPAMA ASSURANCE-CREDIT, 8-10 rue d’Astorg, 75008 Paryż, obejmującą wszystkie terytoria, na których świadczone są Usługi sprzedawane na Witrynie. Spółka posiada również ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wykupione w HISCOX EUROPE UNDERWRITING LIMITED, 19 rue Louis Le Grand, 75002 Paryż, na wypadek szkód wyrządzonych osobom trzecim w wyniku działalności związanej ze sprzedażą pobytów, wycieczek lub podróży oraz biletów.
Dopóki nie otrzymasz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, ceny i dostępność mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
Ubezpieczenie turystyczne nie jest wliczone w cenę, ale można je wykupić bezpośrednio w Perfect Stay.
Ogólne warunki sprzedaży znajdziesz tutaj
Oferta ta nie może być łączona z naszymi kodami promocyjnymi lub innymi rabatami.