Opcja Local Deals (3)
-
Ile kosztuje skorzystanie z opcji Local Deal?
Jedną z podstawowych korzyści współpracy z Grouponem jest brak opłaty wstępnej przy korzystaniu z opcji Local Deal. Zamiast tego, Groupon pobiera opłatę marketingową za promocję Twojej oferty. Wysokość tej opłaty różni się w zależności od branży i kraju, a także od zapotrzebowania klientów na ofertę.
Czasem Groupon stosuje akcje promocyjne takie jak kody rabatowe i dynamiczną politykę cenową w celu zwiększenia zainteresowania klientów Twoją ofertą. Żeby takie wsparcie było nadal możliwe, Groupon zastrzega sobie prawo do odzyskania kosztu takich akcji promocyjnych od uczestniczących partnerów.
-
Czy można kontrolować liczbę sprzedanych Grouponów?
Tak! W celu upewnienia się, że kampania przyniesie oczekiwane rezultaty, wspólnie ustalimy określoną liczbę jednostek, które udostępnisz na Grouponie. Wraz z postępującą sprzedażą, nasz system co miesiąc będzie automatycznie aktualizował liczbę jednostek pozostałych do sprzedaży. Jeśli taka comiesięczna aktualizacja nie wchodzi w zakres Twojej usługi, Twoja oferta zostanie wyprzedana w granicach przez Ciebie wyznaczonych.
-
Co się stanie, gdy kupon Klienta traci ważność?
Z chwilą utraty ważności kuponu Groupon, niemożliwa staje się wymiana kuponu na produkt lub usługę. Jednak w niektórych przypadkach możliwe jest uzyskanie naszej zgody na przedłużenie okresu wymiany.
W przypadku, gdy klient dokona wymiany kuponu przed końcem okresu wymiany na rezerwację usługi, która odbędzie się po okresie wymiany, kupon jest traktowany przez Groupon jak zrealizowany w okresie ważności kuponu.*
* Szczegółowe informacje dotyczące zasad wymiany kuponu w danej akcji Groupon znajdziesz w Umowie Partnera Handlowego.
Rezerwacja online (2)
-
Ile kosztuje umawianie wizyt poprzez Groupon?
Narzędzie do rezerwacji internetowych Groupon jest bezpłatne, o ile przeprowadziło się wcześniej jedną lub więcej kampanii w Groupon. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat prowadzenia lokalnej kampanii, sprawdź punkt dotyczący ofert lokalnych wśród naszych Często zadawanych pytań.
-
Jak można uaktualnić dostępność swoich wizyt?
Po skonfigurowaniu swojego Narzędzia rezerwacji masz kontrolę nad swoją dostępnością i możesz w łatwy sposób zarządzać nią poprzez łącze do swojego Narzędzia rezerwacji. Gdy tylko otrzymasz dostęp, dostarczymy klip szkoleniowy oraz przewodniki z instrukcjami na wypadek pytań dotyczących sposobu korzystania z narzędzia.
Groupon Travel (3)
-
Ile kosztuje prowadzenie kampanii w kategorii Wyjazdy Groupon?
Wprowadzenie oferty Wyjazdy Groupon (Groupon Getaways) nie wiąże się z żadną opłatą wstępną. Groupon pobiera opłatę marketingową dopiero wtedy, gdy klient zakupi Twoją ofertę. Wysokość tej opłaty różni się w zależności od struktury kampanii, którą stworzyłeś/aś we współpracy z przedstawicielem Wyjazdów Groupon.
-
Jak wprowadzić informację o dostępności pokoju?
Jeśli w Twoim pakiecie znajduje się opcja, która pozwala klientom rezerwować wyjazdy bezpośrednio na platformie Wyjazdy (Getaways) , będziesz w stanie korzystać z systemu Getaways Extranet lub narzędzia do rezerwacji podróży (Travel Booking Tool), żeby mieć wgląd w listę wszystkich rezerwacji zrobionych na tej platformie. Możesz także przeglądać wykaz stawek netto, podatków i opłat – wszystko w jednym miejscu.
-
Jak mogę przejrzeć najbliższe rezerwacje?
Jeśli w Twoim pakiecie znajduje się opcja, która pozwala klientom rezerwować wyjazdy bezpośrednio na platformie Wyjazdy (Getaways) , będziesz w stanie korzystać z systemu Getaways Extranet lub narzędzia do rezerwacji podróży (Travel Booking Tool), żeby mieć wgląd w listę wszystkich rezerwacji zrobionych na tej platformie. Możesz także przeglądać wykaz stawek netto, podatków i opłat – wszystko w jednym miejscu.
GrouponLive (3)
-
Jak Groupon wypromuje moją imprezę?
Groupon zaprezentuje zindywidualizowaną kombinację mobilnej, emailowej i promocji online klientom, którzy – w oparciu o dane demograficzne, lokalizację itd. – są potencjalnymi nabywcami biletów na Twoją imprezę.
-
Jakie opcje zakupu biletów są dostępne?
COBO (“Care of Box Office”): klienci wymienią kupony Groupon na bilety w Twojej kasie biletowej.
Linki i kody: Partner dostarcza nam kody i linki, żeby klient mógł zrealizować kupon Groupon przed imprezą i wymienić go na bilet.
JTU (“Just Turn Up”): Klienci mają możliwość prezentacji kuponu Groupon zamiast biletu wstępu w terminie w okresie przez Ciebie wyznaczonym. Wymiana nie jest konieczna.
Zbieranie adresów: Stosując narzędzie dropshippingu w kategorii Towary Groupon, gromadzimy adresy klientów, które przekazujemy Twojej firmie (możesz sam/a dokonać przesyłki biletów lub skorzystać z usług firmy realizującej zamówienia).
Po więcej informacji prosimy o kontakt z reprezentantem GrouponLive.
-
Czy można kontrolować liczbę sprzedanych biletów?
Tak! Teraz można nie tylko kontrolować całkowitą liczbę sprzedanych biletów, ale także ograniczyć sprzedaż do wybranych części widowni, wybranych dat i godzin.
Strony Groupon (3)
-
Jak zindywidualizować moją stronę Groupon?
Po zamówieniu strony Groupon, otrzymasz emaila z poleceniem zalogowania się do Portalu Partnera Groupon (Merchant Center) w celu aktualizacji danych.
Po zalogowaniu się do Portalu Partnera (Merchant Center) kliknij w zakładkę „Strony” na górze ekranu. Następnie wejdź w zakładkę „Zarządzaj stroną” na stronie, którą chcesz edytować. Na ekranie, który się teraz pojawi można aktualizować nazwę firmy, adres i godziny otwarcia – kliknij „Edytuj” pod każdym polem po prawej stronie ekranu. Można także wprowadzić ilustracje prezentujące Twoją firmę, ustawić zdjęcie główne, wprowadzić menu i stworzyć opis prowadzonej działalności.
-
Czy uruchomienie mojej strony Groupon wpływa na pozycjonowanie SEO?
Biorąc pod uwagę, jak Google i inne wyszukarki pozycjonują lokalne firmy w wyszukiwarkach (SERP), zapewnienie swojej firmie mocnego pozycjonowania jest kwestią kluczową w zdobywaniu odbiorców online. Pojawienie się Twojej firmy na autoryzowanych zestawieniach biznesowych takich jak strony Groupon pomaga odpowiednio spozycjonować Twoją firmę. Dzieje się tak dzięki:
- weryfikacji nazwy, adresu oraz numeru telefonu Twojej firmy,
- stymulacji interakcji ze strony klientów w postaci wyrażania opinii, oddawania głosów i komentarzy, które pomagają budować renomę Twojej firmy online, która z kolei jest jednym z czynników branych pod uwagę przez Google przy pozycjonowaniu stron,
- generowaniu przepływu linków wysokiej jakości z wiarygodnych stron na Twoją stronę,
- generowaniu ruchu na stronie.
Należy dodać, że Google i inne wyszukiwarki biorą pod uwagę ponad 200 czynników ustalając wyniki danego wyszukiwania. W czasach personalizacji, lokalizacji oraz uczenia maszynowego, nie sposób z całą pewnością stwierdzić, które czynniki przyczynią się do pożądanego wyeksponoania Twojej strony. Jednakże, z powodów wymienionych powyżej, jesteśmy przekonani, że pojawienie się i indywidualizacja Twojej strony Groupon — i obecność Twojej firmy w innych lokalnych zestawieniach – pomaga wysłać pozytywny przekaz do wyszukiwarek, który zwykle przyczyniał się do poprawy rankingów.
-
W jaki sposób klienci dowiedzą się o mojej stronie Groupon?
Klienci znajdą Twoją stronę Groupon wpisując w wyszukiwarkę Groupon dokładnie nazwę Twojej firmy. Znajdą także tę stronę wpisując nazwę Twojej firmy w wyszukiwarkach, zwłaszcza wpisując frazę “Groupon + <>.”
Narzędzia Partnera (3)
-
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich klientach Groupon?
„Po zalogowaniu się do Portalu Partnera Groupon (Merchant Center) znajdziesz się w głównym panelu swojego konta. Możesz teraz przejrzeć wykaz sprzedanych i zrealizowanych Grouponów i ostatnio zrealizowane płatności; możesz zapoznać się z trendami sprzedaży i komentarzami klientów. Żeby przejrzeć dane klienta, wejdź w „”Raport Wyników”” w menu po lewej stronie. Uwaga: opcja „”Raport wyników”” jest niedostępna dla partnerów w kategorii Towary Groupon (Goods) i Wyjazdy Groupon (Getaways).
W „”Raporcie wyników”” znajdują się dwie opcje: “Wyświetlenia” i “Klienci.”
W części „”Wyświetlenia”” dowiesz się, ile wyświetleń poczty elektronicznej otrzymałeś/aś oraz zapoznasz się z danymi dotyczącymi wieku, płci oraz miejsca pobytu osób, ktore zakupiły Twoją ofertę.
Część „”Klienci”” dostarcza informacji o klientach Groupon, którzy zrealizowali Twoją ofertę. Skorzystaj z tej opcji, jeśli chcesz poznać liczbę nowych klientów oraz dowiedzieć się, czy poleciliby Twoją firmę znajomym.
Po szczegółowe informacje dotyczące klientów, kliknij „”Komentarze”” w menu po lewej stronie. Znajdziesz tutaj uwagi uzyskane w drodze ankiety rozesłanej przez Groupon do klientów, którzy zrealizowali Twoją ofertę. Można także odpowiadać na te komentarze, udostępniać je oraz eksportować lub drukować, w celu przedstawienia ich pracownikom lub osobom decyzyjnym.”
-
Jak Groupon zdobywa komentarze klientów?
Klienci, którzy zakupili i zrealizowali Twoją ofertę Groupon mają możliwość zamieszczenia komentarza, który pojawi się na Twoim Panelu Partnera (Merchant Center). Jeśli nie zrezygnowali z takiej opcji, klienci tacy otrzymają i będą zachęceni do wypełnienia ankiety emailowej krótko po realizacji kuponu. Ich komentarze znajdziesz na dole strony głównej Twojego Panelu Partnera (Merchant Center).
-
Jak odzyskać hasło do Panelu Partnera (Merchant Center)?
Żeby odzyskać hasło, wejdź na stronę merchants.groupon.com. Na ekranie do logowania, kliknij “Nie pamiętasz hasła?” Następnie wpisz adres poczty elektronicznej, który podałeś/aś podczas rejestracji na Portal Partnera i kliknij „Odzyskaj”. Otrzymasz email zawierający link potrzebny do odzyskania hasła.