Groupon Blog Partnera

Wskazówki na temat przyciągania miłośników dobrej kuchni i rozwoju firmy

Kiedy chodzi o marketing i reklamę lokali gastronomicznych, to można całkowicie zdać się na nas. Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu w tworzeniu niesamowitych i skutecznych kampanii marketingowych, pomogliśmy już niejednej restauracji. Sukces nie przychodzi łatwo –... Kontynuuj czytanie

Webinar Groupon: Kluczowe Składniki Skutecznego Marketingu Żywnościowego

W wyniku ogromnego sukcesu naszego grudniowego webinaru, mamy przyjemność ogłosić kolejną jego edycję! Webinar „Kluczowe Składniki Skutecznego Marketingu Żywnościowego” będzie dotyczył szeregu ekscytujących tematów takich jak: Mobilna prognoza dochodów... Kontynuuj czytanie

Już Święta – Jak strategia marketingowa firmy Groupon może wesprzeć Twój biznes w najważniejszym okresie w roku

Można mieć wątpliwości, czy ozdoby świąteczne powinny pojawiać się na sklepowych półkach już we wrześniu, ale ma to jedną zaletę: z dużym wyprzedzeniem przypominają nam, żeby przygotować się na świąteczny sezon zakupowy. Chociaż uwielbiamy jesienne liście, z... Kontynuuj czytanie

Trzy porady marketingowe które pomogą przyciągnąć nowych klientów

Większość przedsiębiorców skupia się w dużej mierze głównie na sprzedaży i pozyskiwaniu nowych klientów. Bardzo często zapominamy, że równie ważnym elementem jest marketing, który jest niezbędnym paliwem dla skutecznej sprzedaży. Zapoznaj się z kilkoma cennymi... Kontynuuj czytanie

Historie sukcesów z Groupon Travel

Noc w XIX-wieczny pałacu, SPA w nadwiślańskim Kazimierzu czy zagraniczne podróże? To wszystko było dostępne dla klientów z Groupon Travel, dzięki naszym Partnerom. Zachęcamy do zapoznania się z ich historiami sukcesów. Wierzymy, że poniższe przykłady, będą dla Państwa... Kontynuuj czytanie

Pięć wskazówek marketingowych dla Twojej firmy w okresie przedświątecznym

  Być może niektórzy właściciele małych firm, ciągle pamiętają o 5 sprawdzonych wskazówkach marketingowych na jesień i nie spostrzegli się, że nadszedł już czas zaplanować także Boże Narodzenie. Niemniej jednak, każdy obrotny przedsiębiorca, właściciel salonu... Kontynuuj czytanie

Jak wypromować konkretny produkt w okresie świątecznym?

Niezależnie od tego, czy prowadzisz salon kosmetyczny, tradycyjny czy internetowy sklep, Twoja firma w okresie świątecznym z pewnością będzie się cieszyć większą sprzedażą. Klienci zawsze szukają ciekawych pomysłów na prezenty, a więc jeśli skupisz się na... Kontynuuj czytanie

Rezerwacje Groupon w okresie świątecznej gorączki sprzedażowej

Oferowane przez nas rozwiązania, pozwalają Tobie zarówno zdobyć więcej właściwych klientów, jak i rozwijać firmę. Szczególnie w okresie zwiększonego popytu świątecznego, pojawia się więc pytanie, co będzie dla Ciebie przydatne. Cóż, w rzeczywistości potrzebujesz... Kontynuuj czytanie

Chcesz porozmawiać z naszym specjalistą? Zadzwoń: (22) 496 08 11 pon. - pt. w godz. 8-18.