Groupon Blog Partnera

Porady biznesowe dotyczące rozwijania marki na Instagramie

Niezależnie od tego, czy jesteś małą firmą, która niedawno powstała, czy też chcesz przekazać to, co już oferujesz nowym klientom, zbudowanie konta na Instagramie powinno być jednym z najważniejszych elementów na Twojej liście priorytetów. Instagram jest jedną z... Kontynuuj czytanie

Pomysły na promocje walentynkowe – 12 porad od serca dla Twojej firmy

O tym mówi ten artykuł: Rozdawaj walentynkowe gratisy Stwórz specjalnego drinka lub danie Przygotuj prezentownik z kodami promocyjnymi Stwórz niezapomniane doświadczenia Udostępnij transmisję na żywo w mediach społecznościowych Doceń lojalnych klientów Zaoferuj... Kontynuuj czytanie

Specjalna wiadomość dla Partnerów Groupon

Zanim pożegnamy rok 2021, zespół Groupon chciałby przekazać… Wielkie dzięki za bycie częścią naszej społeczności. Firmy takie jak Państwa wprawiają świat i gospodarkę w ruch – zawsze w Państwa wierzyliśmy i jesteśmy bardzo dumni ze wszystkiego, co osiągnęliśmy w 2021... Kontynuuj czytanie

Jak promować firmę na Facebooku

Marketing mediów społecznościowych pozostaje od kilku lat w czołówce strategii biznesowych – nie bez powodu. Platformy takie jak Facebook nie tylko pomagają budować świadomość marki, ale  również mogą kierować przekaz do konkretnych odbiorców i przyciągnąć ich... Kontynuuj czytanie

Jak sprawiedliwie przyznać premię świąteczną

Premia świąteczna to rodzaj nagrody i sposób na podziękowanie pracownikom za ich ciężką pracę przez cały miniony rok. A ponieważ okres świąteczny już lada chwila, to świetny moment na przemyślenie tego, czy przyznać pracownikom premię końcoworoczną i jak sprawiedliwie... Kontynuuj czytanie

Korzystanie z Twittera do angażowania klientów: Co robić i czego nie robić

W ciągu ostatnich kilku lat Twitter stał się potężną platformą marketingową dla firm – nie tylko globalnych marek, ale także dla małych i średnich firm. Oprócz promowania usług i ofert, coraz więcej firm dociera do obecnych i potencjalnych klientów bezpośrednio... Kontynuuj czytanie

Jak stworzyć chatbota dla Twojej strony internetowej

Chatboty były przez wielu uważane za przemijającą modę, ale okazało się, że tak nie jest. W rzeczywistości coraz więcej firm korzysta z chatbotów. Raport „State of Conversational Marketing” firmy Drift z 2020 r. stwierdza, że wykorzystanie chatbotów jako kanału... Kontynuuj czytanie

Facebook Live dla firm – najważniejsze wskazówki i porady marketingowe

Stworzony w 2015 roku Facebook Live stał się jednym z najpopularniejszych narzędzi platformy społecznościowej. Umożliwia ono przesyłanie na żywo dowolnych materiałów wideo – może to być wypróbowywanie nowego przepisu, demonstracja nowego produktu, czy po prostu... Kontynuuj czytanie

Korzystanie z TikToka w marketingu biznesowym – niezbędne wskazówki i porady marketingowe

Osiem wskazówek dotyczących marketingu na TikToku: Wykorzystaj trendy Stwórz markowe wyzwanie (challenge) Korzystaj z algorytmu Współpracuj z influencerami Bądź autentyczny/a, szczery/a i rzeczowy/a Angażuj się w społeczność TikToka Publikuj różne historie związane z... Kontynuuj czytanie

Chcesz porozmawiać z naszym specjalistą? Zadzwoń: (22) 307 04 03 pon. - pt. w godz. 9-17.