Groupon Blog Partnera

Jak otworzyć salon kosmetyczny w domu

Sposób, w jaki pracujemy, nieustannie się zmienia, a wielu przedsiębiorców, którzy chcą wejść w nowy biznes, musi wybrać to, co dla nich najlepsze. Branża zdrowia i urody rozwija się w bardzo szybkim tempie. Analitycy oszacowali sprzedaż firm kosmetycznych... Kontynuuj czytanie

Podczas ostatniego spotkania, na którym omawiano sytuację finansową firmy, które miało miejsce 9 sierpnia, CEO Kedar Deshpande przedstawił, w jaki sposób zamierzamy usprawnić działanie naszej platformy, aby zwiększyć częstotliwość zakupów i zapewnić, że klienci będą... Kontynuuj czytanie

Jak rozpocząć działalność związaną z wyprowadzaniem psów

W samej Polsce żyje około 7,6 miliona psów, co czyni je najczęściej posiadanymi zwierzętami domowymi w całym kraju1. Już sama ta informacja powinna być wystarczającą zachętą do rozpoczęcia działalności związanej z wyprowadzaniem psów.  Pasja do psiaków też jest ważna,... Kontynuuj czytanie

Jak zwiększyć przepływ gotówki za pomocą faktoringu

Faktoring umożliwia firmom o silnym wzroście sprzedaży i przychodów zapewnić sobie utrzymanie przepływu gotówki na odpowiednim poziomie. Faktoring stanowi formę finansowania, ale nie prowadzi do zadłużenia i wiąże się z mniejszym ryzykiem niż tradycyjne pożyczki i... Kontynuuj czytanie

Przewodnik po zarządzaniu zaopatrzeniem w małej firmie

Dowiedz się wszystkiego, co musisz wiedzieć o następujących kwestiach: Co to jest zarządzanie zaopatrzeniem?  Wskazówki dotyczące zarządzania zaopatrzeniem w małej firmie Metody zarządzania zaopatrzeniem Oprogramowanie do zarządzania zaopatrzeniem Zarządzanie... Kontynuuj czytanie

Jak stworzyć biznesplan spa

Dla Ciebie jako właściciela spa priorytetem są klienci. Przychodzą do Twojej firmy, aby zrobić coś dla siebie, a Twoim zadaniem jest sprawić, by wychodząc czuli się lepiej niż przed przybyciem. Od roku 2013 branża spa rośnie w tempie 6% rocznie1, co tworzy mnóstwo... Kontynuuj czytanie

Najlepsze praktyki marketingowe dla Twojego spa w mediach społecznościowych

Konieczność korzystania z mediów społecznościowych to żaden sekret dla właściciela firmy, która odnosi sukcesy. Przy prawie 4,5 miliarda aktywnych użytkowników1, nieskończona pula odbiorców mediów społecznościowych jest czymś co branża zdrowia i urody stara się... Kontynuuj czytanie

10 gorących pomysłów na letnie promocje

Kto nie kocha lata? Słońce świeci, dzieciaki nie muszą chodzić do szkoły, a my spędzamy miło czas w ogródkach restauracyjnych, na wydarzeniach plenerowych i festiwalach muzycznych. Teraz, gdy wszyscy cieszą się piękną pogodą, jest świetny czas, by wykorzystać... Kontynuuj czytanie

Chcesz porozmawiać z naszym specjalistą? Zadzwoń: (22) 307 04 03 pon. - pt. w godz. 9-17.