Zawarte w tej ofercie :
- Zakwaterowanie w Pokoju dwuosobowym z charakterem.
- Częściowe wyżywienie
- Loty z wybranego przez Ciebie miasta
- Transfer lotnisko-hotel w obie strony
- Przywitanie i pomoc na lotnisku.
✆ Masz pytania?
SEASENSE BOUTIQUE HOTEL & SPA ADULT ONLY
Zrelaksuj się w spa, które oferuje masaż i zabiegi na twarz. Dostępne udogodnienia rekreacyjne to basen odkryty i centrum fitness. Ten hotel oferuje również udogodnienia takie jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu, obsługa portierska i przechowalnia rowerów.
W czasie pobytu w obiekcie takim jak Seasense Boutique Hotel & Spa w mieście Belle Mare znajdziesz się na plaży, pięć minut samochodem od atrakcji takich ja Plaża Palmar i Silver Beach. Hotel (przy plaży) znajduje się 2,3 km od atrakcji takiej jak Plaża Belle Mare i 5,9 km od miejsca takiego jak Park Rozrywki Splash N Fun.
Poczuj się jak w domu w 63 klimatyzowanych pokojach, których wyposażenie to minibar i telewizor LCD. Do pokoju przylega umeblowany balkon lub patio. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja satelitarna — rozrywkę. Prywatna łazienka — wyposażenie: markowe przybory toaletowe i suszarki do włosów.
Zachwyć się kuchnią taką jak kuchnia lokalna i międzynarodowa w restauracji Ti Moris jednej z 3 restauracji w obiekcie takim jak hotel. Możesz też zostać w pokoju i skorzystać z obsługi pokojowej. Ożywcze napoje znajdziesz w jednym z lokali: bar plażowy i 2 bary/salony klubowe.
Wyposażenie
Udogodnienia
- Siłownia
- Spa z pełnym zakresem usług
Usługi
- Akwen kajakarski na miejscu
- Bagażowy/goniec hotelowy
- Bezpłatne parkowanie samodzielne
- Bezpłatne rowery na miejscu
- Bezpłatne rowery w pobliżu
- Bezpłatny Wi-Fi
- Biblioteka
- Brak jednorazowych mieszadeł plastikowych
- Brak jednorazowych słomek plastikowych
- Brak napojów gazowanych w jednorazowych butelkach plastikowych
- Brak transportu lotniskowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
- Co najmniej 80% światła pochodzi z żarówek LED
- Dostęp dla wózków inwalidzkich — nie
- Dostępne opcje menu wegańskiego
- Dostępne opcje menu wegetariańskiego
- Dostępny parking dla rowerów
- Edukowanie gości na temat lokalnych ekosystemów i kultury
- Jazda konna w pobliżu
- Leżaki basenowe
- Leżaki plażowe
- Liczba barów plażowych – - 1
- Liczba barów/salonów – - 2
- Liczba basenów na zewnątrz – - 1
- Liczba restauracji – - 3
- Lokalnie organizowane wycieczki i zajęcia
- Lotniarstwo za łodzią motorową w pobliżu
- Meble ogrodowe
- Możliwość nurkowania w pobliżu
- Możliwość pływania kajakiem w pobliżu
- Narty wodne w pobliżu
- Ogród
- Paddleboard na miejscu
- Parasole basenowe
- Parasole plażowe
- Parking strzeżony
- Personel wielojęzyczny
- Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
- Pralnia
- Pranie/pranie chemiczne
- Prezentacja prac lokalnych artystów
- Przechowalnia bagażu
- Pływanie w pobliżu
- Recepcja całodobowa
- Ręczniki plażowe
- Sejf w recepcji
- Strzeżona przechowalnia rowerów
- Taras
- Transport z lotniska/na lotnisko (za dopłatą)
- Tylko kubki wielokrotnego użytku
- Tylko wodooszczędne toalety
- Tylko zastawa stołowa wielokrotnego użytku
- Usługi concierge
- W ofercie śniadania wegetariańskie
- Warunki do snorkelingu na miejscu
- Windsurfing w pobliżu
- Wspinaczka/jazda rowerem górskim w pobliżu
- Wycieczki łodzią na miejscu
- Wyznaczone miejsca dla palących
- Łodzie motorowe w pobliżu
- Łowienie ryb w pobliżu
- Żywność pochodząca z lokalnych źródeł (co najmniej 80%)
Warto wiedzieć
Jeśli podróżujesz solo, to za pokój jednoosobowy zostanie doliczona dodatkowa opłata, która zostanie uwzględniona bezpośrednio w wycenie.Stawki dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat mają zastosowanie, jeśli dziecko dzieli pokój z dwiema osobami dorosłymi. Opłata za jedno dziecko podróżujące z osobą dorosłą może zostać naliczona na podstawie stawki dla osoby dorosłej. Jeśli Twoje dziecko (dzieci) lub niemowlę (niemowlęta) nie mieści się w powyższych przedziałach wiekowych, zostaniesz poinformowany o obowiązującej stawce podczas realizacji zamówienia. Jeśli w sypialni znajduje się łóżko piętrowe, to górne łóżko nie jest odpowiednie dla dzieci poniżej 6. roku życia.
Ze względów bezpieczeństwa w większości obiektów strefa wellness nie jest dostępna dla osób poniżej 16 roku. Również niektóre udogodnienia lub usługi mogą podlegać dodatkowej opłacie albo być niedostępne z powodu nadzwyczajnych okoliczności.
O ile nie określono inaczej w opisie usług, atrakcje i wszelkie dodatkowe usługi dostępne w miejscu docelowym są świadczone w języku kraju docelowego oraz w języku angielskim.
Informacje o terminach oraz godzinach otwarcia atrakcji, restauracji, a także barów mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą ulec zmianie. W przypadku jakichkolwiek zmian skontaktuj się z recepcją.
Wszelkie dodatkowe życzenia podróżnego, które nie zostały uwzględnione w opisie podróży, zostaną przekazane naszemu dostawcy. Przekazanie to nie stanowi akceptacji, a PerfectStay.com nie ponosi odpowiedzialności za realizację tych życzeń. Tylko dostawca PerfectStay.com może spełnić tę prośbę na miejscu, a wszelkie dodatkowe koszty zostaną pokryte przez podróżnego na miejscu.
O ile nie zostało to wyraźnie zaznaczone w opisie usług i zakwaterowania, hotel nie jest przystosowany dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Transport
Dopasuj ofertę do swoich potrzeb i – w zależności od preferencji – wybierz miejsce w klasie ekonomicznej, biznes lub pierwszej.Zobacz sekcję „Wyświetl informacje o locie”, aby poznać wszystkie szczegóły podróży.
Aby sprawnie dopełnić formalności na lotnisku, zalecamy przybycie na lotnisko 2 godziny przed wejściem na pokład samolotu w przypadku lotów średniodystansowych lub 3 wcześniej w przypadku lotów trwających ponad 5 godzin. Skorzystaj z wcześniejszego przyjazdu na lotnisko, aby przejść przez kontrolę bezpieczeństwa i nadać bagaż.
W momencie dokonywania rezerwacji zostaniesz poinformowany, czy Twój bagaż jest wliczony cenę.
Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu.
Zazwyczaj do wyboru jest kilka miast wylotu. Cel podróży zostanie wskazany w dokumentach dotyczących transportu.
W zależności od rozkładu lotów niektóre przyloty lub powroty mogą odbywać się w nocy, co wiąże się z wczesnym przylotem lub późnym odlotem. Dostęp do pokoju nie zawsze będzie możliwy od razu. Konieczne zapoznaj się z warunkami zameldowania i wymeldowania, które obowiązują w danym hotelu.
Jeśli transfer nie jest uwzględniony w rezerwacji hotelu, może zostać zaproponowany za dodatkową opłatą w momencie dokonywania rezerwacji. O ile nie zostało to wyraźnie zaznaczone, transfery są przeprowadzane w grupach liczących od 15 do 55 osób.
Ważne: rezerwacje mogą być zmieniane lub anulowane wyłącznie zgodnie z warunkami i za opłatami wskazanymi w naszych ogólnych warunkach sprzedaży.
Sprawdź emisję CO2 wybranego środka transportu: https://calculator.carbonfootprint.com/calculator.aspx?lang=pl&tab=3
Formalności
Proszę zapoznać się z poniższymi informacjami dotyczącymi formalności związanych z podróżą do poszczególnych destynacji (dokumenty tożsamości, szczepienia, wiza, zalecenia dla podróżnych).
Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://info.mobywatel.gov.pl/uslugi/polak-za-granica
Aby jak najlepiej przygotować się do podróży, można wejść na stronę władz maurytyjskich https://safemauritius.govmu.org/ i wypełnić formularz przed wjazdem na terytorium kraju. Pozwoli to uzyskać KOD QR, który może skrócić czas kontroli w służbach imigracyjnych.
Dodatkowe informacje są dostępne na stronie internetowej władz maurytyjskich: https://mauritiusnow.com/
W razie problemów na miejscu należy skontaktować się z poniższą ambasadą lub konsulatem:
Ambasada RP akredytowana przy Mauritiusie
58 Red Hill Road off Limuru Road
00100
Nairobi, Kenia
E-mail: nairobi.secretary@msz.gov.pl
Strona internetowa: www.nairobi.msz.gov.pl
Jeżeli lot obejmuje tranzyt w kraju pośrednim przed dotarciem do miejsca docelowego, należy sprawdzić warunki wjazdu obowiązujące w tym państwie tranzytowym.
Od 1 października 2025 r. obowiązywać będzie podatek turystyczny dla wszystkich osób korzystających z zakwaterowania turystycznego na Mauritiusie. Podatek ten, w wysokości 3 EUR od osoby za każdą noc, dotyczy wszystkich osób powyżej 12. roku życia. Płatność będzie pobierana na miejscu, w recepcji obiektu noclegowego.
SZCZEPIONKA
Zaleca się aktualizację szczepienia przeciwko błonicy, tężcowi i poliomyelitis.
Świadectwo szczepienia przeciwko żółtej febrze jest wymagane wyłącznie od podróżnych przybywających z krajów, w których istnieje ryzyko przenoszenia tej choroby.
Inne szczepienia zalecane (w zależności od warunków higienicznych i długości pobytu): dur brzuszny, wirusowe zapalenie wątroby typu A i B.
WIZA
Wjazd na Mauritius dla obywateli polskich odbywa się bez konieczności wcześniejszego uzyskania wizy. Wiza zostaje wklejona do paszportu po przybyciu (port lub lotnisko) przez służby imigracyjne.
Wymagane są:
- paszport ważny po dacie powrotu do Polski,
- bilet powrotny,
- dokumenty potwierdzające środki finansowe na pobyt (100 USD na dzień),
- rezerwacja hotelu lub dokładny adres oraz numer telefonu osoby zapewniającej zakwaterowanie.
TOŻSAMOŚĆ
Wjazd na Mauritius dla obywateli polskich wymaga okazania paszportu ważnego przez cały okres pobytu. Władze policyjne Mauritiusa systematycznie sprawdzają w bazie danych Interpolu stan paszportów okazywanych przez cudzoziemców i mają prawo odmówić wjazdu na terytorium Mauritiusa podróżnym posługującym się paszportem zgłoszonym jako utracony, skradziony lub nieważny.
Dokumenty podróży
Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Następnie zostaną wysłane dokumenty dotyczące podróży.Jeśli chodzi o dokumenty dotyczące transportu (w przypadku rezerwacji z transportem), przekażemy Ci wszystkie informacje dotyczące odprawy i bagażu w wiadomości e-mail "Twoje dokumenty dotyczące podróży". Pozwoli Ci to na spokojny wyjazd.
Aby skorzystać ze wszystkich zarezerwowanych usług (hotele, transfery, atrakcje itp.), otrzymasz jeden lub więcej voucherów, które należy okazać każdemu dostawcy.
Dane kontaktowe zakwaterowania zostaną określone w tych dokumentach, aby maksymalnie ułatwić Ci dotarcie do miejsca docelowego.
✆ Masz pytania?
Warunki
Wszystkie transakcje sprzedaży mają charakter ostateczny.
Sprzedaż Usług odbywa się w imieniu spółki PERFECTSTAY.COM, uproszczonej spółki akcyjnej z kapitałem w wysokości 426 247 €, z siedzibą w Paryżu przy 10 rue de Penthièvre 75008 Paryż, zarejestrowanej w Rejestrze Handlowym i Spółek w Paryżu pod numerem 818 188 385, wpisanej do rejestru Atout France pod numerem IM075160071, o numerze VAT FR 52 818 188 385 oraz posiadającej gwarancję finansową udzieloną przez GROUPAMA ASSURANCE-CREDIT, 8-10 rue d’Astorg, 75008 Paryż, obejmującą wszystkie terytoria, na których świadczone są Usługi sprzedawane na Witrynie. Spółka posiada również ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wykupione w HISCOX EUROPE UNDERWRITING LIMITED, 19 rue Louis Le Grand, 75002 Paryż, na wypadek szkód wyrządzonych osobom trzecim w wyniku działalności związanej ze sprzedażą pobytów, wycieczek lub podróży oraz biletów.
Dopóki nie otrzymasz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, ceny i dostępność mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
Ubezpieczenie turystyczne nie jest wliczone w cenę, ale można je wykupić bezpośrednio w Perfect Stay.
Ogólne warunki sprzedaży znajdziesz tutaj
Oferta ta nie może być łączona z naszymi kodami promocyjnymi lub innymi rabatami.
