Zawarte w tej ofercie :
- Pokój Standard Room
- Śniadanie
- Loty z wybranego przez Ciebie miasta
✆ Masz pytania?
CONSTANTINOS THE GREAT BEACH HOTEL
Dostępne udogodnienia rekreacyjne to basen kryty, jacuzzi oraz sauna. Ten hotel oferuje również udogodnienia takie jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do internetu, obsługa portierska i usługi niani (za dopłatą).
W czasie pobytu w obiekcie takim jak Constantinos The Great Beach Hotel w mieście Paralimni (Śródmieście Protaras), zamieszkasz 15 minut samochodem od atrakcji takich jak Zatoka Drzew Figowych i Plaża Konnos Bay. Hotel (przy plaży) znajduje się 15,7 km od atrakcji takiej jak Plaża Nissi i 16,3 km od miejsca takiego jak Plaża w Makronissos.
Poczuj się jak w domu w 153 klimatyzowanych pokojach, których wyposażenie to lodówka i telewizor płaskoekranowy. Do pokoju przylega umeblowany balkon. Rozrywkę zapewni telewizja satelitarna. Wyposażenie łazienki: prysznic, bezpłatne przybory toaletowe i suszarki do włosów.
Hotel oferuje ceny all-inclusive. Posiłki i napoje spożywane w restauracjach na miejscu są wliczone w cenie typu all-inclusive. Opłacie mogą podlegać posiłki w niektórych restauracjach, posiłki i dania specjalne, niektóre napoje i inne udogodnienia. Zachwyć się kuchnią taką jak kuchnia międzynarodowa w restauracji Emperor Restaurant jednej z 5 restauracji w obiekcie takim jak hotel. Możesz też zostać w pokoju i skorzystać z obsługi pokojowej w określonych godzinach. Po całym dniu zrelaksujesz się w naszym barze/salonie klubowym lub barze plażowym.
Wyposażenie
Dostępność
- Parking przystosowany dla wózków inwalidzkich
Udogodnienia
- Basen dla dzieci
- Sezonowy basen odkryty
- Siłownia
Usługi
- Bagażowy/goniec hotelowy
- Bar przekąskowy/delikatesy
- Bezpłatny Wi-Fi
- Boisko na miejscu
- Dostępne usługi limuzyny, lub samochodu
- Kawa/herbata w ogólnodostępnych częściach
- Kawa/herbata w pomieszczeniach ogólnodostępnych
- Leżaki basenowe
- Leżaki plażowe
- Liczba barów plażowych – - 1
- Liczba barów/salonów – - 1
- Liczba basenów krytych – - 1
- Liczba jacuzzi – - 1
- Liczba restauracji – - 5
- Liczba sal konferencyjnych – - 1
- Możliwość nurkowania w pobliżu
- Narty wodne w pobliżu
- Ogród
- Opieka nad dzieckiem (za dopłatą)
- Opieka nad dzieckiem/zajęcia dla dzieci (bezpłatnie)
- Parasole basenowe
- Parasole plażowe
- Parking (liczba miejsc ograniczona)
- Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
- Pranie/pranie chemiczne
- Przechowalnia bagażu
- Recepcja całodobowa
- Sala przyjęć
- Salon fryzjerski
- Salon gier
- Sauna
- Sklep z pamiątkami lub kiosk
- Stół bilardowy
- Taras
- Transport z lotniska/na lotnisko (za dopłatą)
- Usługi concierge
- Usługi weselne
- Winda
- Windsurfing w pobliżu
- Wypożyczalnia rowerów na miejscu
- Wyznaczone miejsca dla palących
Warto wiedzieć
Jeśli podróżujesz solo, to za pokój jednoosobowy zostanie doliczona dodatkowa opłata, która zostanie uwzględniona bezpośrednio w wycenie.Stawki dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat mają zastosowanie, jeśli dziecko dzieli pokój z dwiema osobami dorosłymi. Opłata za jedno dziecko podróżujące z osobą dorosłą może zostać naliczona na podstawie stawki dla osoby dorosłej. Jeśli Twoje dziecko (dzieci) lub niemowlę (niemowlęta) nie mieści się w powyższych przedziałach wiekowych, zostaniesz poinformowany o obowiązującej stawce podczas realizacji zamówienia. Jeśli w sypialni znajduje się łóżko piętrowe, to górne łóżko nie jest odpowiednie dla dzieci poniżej 6. roku życia.
Ze względów bezpieczeństwa w większości obiektów strefa wellness nie jest dostępna dla osób poniżej 16 roku. Również niektóre udogodnienia lub usługi mogą podlegać dodatkowej opłacie albo być niedostępne z powodu nadzwyczajnych okoliczności.
O ile nie określono inaczej w opisie usług, atrakcje i wszelkie dodatkowe usługi dostępne w miejscu docelowym są świadczone w języku kraju docelowego oraz w języku angielskim.
Informacje o terminach oraz godzinach otwarcia atrakcji, restauracji, a także barów mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą ulec zmianie. W przypadku jakichkolwiek zmian skontaktuj się z recepcją.
Wszelkie dodatkowe życzenia podróżnego, które nie zostały uwzględnione w opisie podróży, zostaną przekazane naszemu dostawcy. Przekazanie to nie stanowi akceptacji, a PerfectStay.com nie ponosi odpowiedzialności za realizację tych życzeń. Tylko dostawca PerfectStay.com może spełnić tę prośbę na miejscu, a wszelkie dodatkowe koszty zostaną pokryte przez podróżnego na miejscu.
O ile nie zostało to wyraźnie zaznaczone w opisie usług i zakwaterowania, hotel nie jest przystosowany dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Transport
Dopasuj ofertę do swoich potrzeb i – w zależności od preferencji – wybierz miejsce w klasie ekonomicznej, biznes lub pierwszej.Zobacz sekcję „Wyświetl informacje o locie”, aby poznać wszystkie szczegóły podróży.
Aby sprawnie dopełnić formalności na lotnisku, zalecamy przybycie na lotnisko 2 godziny przed wejściem na pokład samolotu w przypadku lotów średniodystansowych lub 3 wcześniej w przypadku lotów trwających ponad 5 godzin. Skorzystaj z wcześniejszego przyjazdu na lotnisko, aby przejść przez kontrolę bezpieczeństwa i nadać bagaż.
W momencie dokonywania rezerwacji zostaniesz poinformowany, czy Twój bagaż jest wliczony cenę.
Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu.
Zazwyczaj do wyboru jest kilka miast wylotu. Cel podróży zostanie wskazany w dokumentach dotyczących transportu.
W zależności od rozkładu lotów niektóre przyloty lub powroty mogą odbywać się w nocy, co wiąże się z wczesnym przylotem lub późnym odlotem. Dostęp do pokoju nie zawsze będzie możliwy od razu. Konieczne zapoznaj się z warunkami zameldowania i wymeldowania, które obowiązują w danym hotelu.
Jeśli transfer nie jest uwzględniony w rezerwacji hotelu, może zostać zaproponowany za dodatkową opłatą w momencie dokonywania rezerwacji. O ile nie zostało to wyraźnie zaznaczone, transfery są przeprowadzane w grupach liczących od 15 do 55 osób.
Ważne: rezerwacje mogą być zmieniane lub anulowane wyłącznie zgodnie z warunkami i za opłatami wskazanymi w naszych ogólnych warunkach sprzedaży.
Sprawdź emisję CO2 wybranego środka transportu: https://calculator.carbonfootprint.com/calculator.aspx?lang=pl&tab=3
Formalności
SZCZEPIONKA
WIZA
TOŻSAMOŚĆ
Dokumenty podróży
Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Następnie zostaną wysłane dokumenty dotyczące podróży.Jeśli chodzi o dokumenty dotyczące transportu (w przypadku rezerwacji z transportem), przekażemy Ci wszystkie informacje dotyczące odprawy i bagażu w wiadomości e-mail "Twoje dokumenty dotyczące podróży". Pozwoli Ci to na spokojny wyjazd.
Aby skorzystać ze wszystkich zarezerwowanych usług (hotele, transfery, atrakcje itp.), otrzymasz jeden lub więcej voucherów, które należy okazać każdemu dostawcy.
Dane kontaktowe zakwaterowania zostaną określone w tych dokumentach, aby maksymalnie ułatwić Ci dotarcie do miejsca docelowego.
✆ Masz pytania?
Warunki
Wszystkie transakcje sprzedaży mają charakter ostateczny.
Sprzedaż Usług odbywa się w imieniu spółki PERFECTSTAY.COM, uproszczonej spółki akcyjnej z kapitałem w wysokości 426 247 €, z siedzibą w Paryżu przy 10 rue de Penthièvre 75008 Paryż, zarejestrowanej w Rejestrze Handlowym i Spółek w Paryżu pod numerem 818 188 385, wpisanej do rejestru Atout France pod numerem IM075160071, o numerze VAT FR 52 818 188 385 oraz posiadającej gwarancję finansową udzieloną przez GROUPAMA ASSURANCE-CREDIT, 8-10 rue d’Astorg, 75008 Paryż, obejmującą wszystkie terytoria, na których świadczone są Usługi sprzedawane na Witrynie. Spółka posiada również ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wykupione w HISCOX EUROPE UNDERWRITING LIMITED, 19 rue Louis Le Grand, 75002 Paryż, na wypadek szkód wyrządzonych osobom trzecim w wyniku działalności związanej ze sprzedażą pobytów, wycieczek lub podróży oraz biletów.
Dopóki nie otrzymasz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, ceny i dostępność mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
Ubezpieczenie turystyczne nie jest wliczone w cenę, ale można je wykupić bezpośrednio w Perfect Stay.
Ogólne warunki sprzedaży znajdziesz tutaj
Oferta ta nie może być łączona z naszymi kodami promocyjnymi lub innymi rabatami.