Znam swoje dane logowania:
- Przejdź do swojego Merchant Center
- Wpisz swój obecny login i hasło lub login i hasło stworzone po otrzymaniu e-maila z tytułem „Zaloguj się do swojego Merchant Center”
Wskazówka: jeśli Twoje konta klienta i partnera Groupon używają tego samego adresu mailowego, login i hasło będą takie same
Nie znam swoich danych do logowania:
- Kliknij „Nie pamiętasz hasła?” na stronie logowania merchant center
- Wpisz swój adres e-mail
- Oczekuj na e-maila z linkiem, który pozwoli Ci zresetować hasło. Jeśli go nie otrzymasz:
- Sprawdź folder ze spamem
- Sprawdź folder ze spamem
- Wróć do swojego Merchant Center
- Wpisz nowy login i hasło
Wskazówka: jeśli Twoje konta klienta i partnera Groupon używają tego samego adresu mailowego, login i hasło będą takie same
Jeśli nadal masz problem z zalogowaniem się do Merchant Center, pamiętaj:
- Groupon Merchant Center nie jest zgodny z Internet Explorerem, zalecamy korzystanie z Google Chrome, Mozilli Firefox lub Safari.
- Dalsze problemy z logowaniem można zazwyczaj rozwiązać, czyszcząc historię przeglądania i pamięć podręczną. Oto przewodnik po czyszczeniu pamięci podręcznej w różnych przeglądarkach internetowych