Znam swoje dane logowania:
- Przejdź do swojego Merchant Center
- Wpisz swój obecny login i hasło lub login i hasło stworzone po otrzymaniu e-maila z tytułem „Zaloguj się do swojego Merchant Center”
Wskazówka: jeśli Twoje konta klienta i partnera Groupon używają tego samego adresu mailowego, login i hasło będą takie same
Nie znam swoich danych do logowania:
- Kliknij „Nie pamiętasz hasła?” na stronie logowania merchant center
- Wpisz swój adres e-mail
- Oczekuj na e-maila z linkiem, który pozwoli Ci zresetować hasło. Jeśli go nie otrzymasz:
- Sprawdź folder ze spamem
- Sprawdź folder ze spamem
- Wróć do swojego Merchant Center
- Wpisz nowy login i hasło
Wskazówka: jeśli Twoje konta klienta i partnera Groupon używają tego samego adresu mailowego, login i hasło będą takie same
If you are still having trouble logging into your Merchant Center, please know:
- The Groupon Merchant Center is not compatible with Internet Explorer, we recommend using Google Chrome, Mozilla Firefox, or Safari.
- Further login issues can typically be resolved by clearing your browsing history and cache. Here is a guide to clearing cache on various internet browsers