Zaloguj się do pomocy technicznej

Jak możemy Ci pomóc?

Jak mogę się zalogować na swoje konto merchant center?

Znam swoje dane logowania:

  • Przejdź do swojego Merchant Center
  • Wpisz swój obecny login i hasło lub login i hasło stworzone po otrzymaniu e-maila z tytułem „Zaloguj się do swojego Merchant Center”

Wskazówka: jeśli Twoje konta klienta i partnera Groupon używają tego samego adresu mailowego, login i hasło będą takie same

Nie znam swoich danych do logowania:

  • Kliknij „Nie pamiętasz hasła?” na stronie logowania merchant center
  • Wpisz swój adres e-mail
  • Oczekuj na e-maila z linkiem, który pozwoli Ci zresetować hasło. Jeśli go nie otrzymasz:
    • Sprawdź folder ze spamem
    • Sprawdź folder ze spamem
  • Wróć do swojego Merchant Center
  • Wpisz nowy login i hasło

Wskazówka: jeśli Twoje konta klienta i partnera Groupon używają tego samego adresu mailowego, login i hasło będą takie same

Jeśli nadal masz problem z zalogowaniem się do Merchant Center, pamiętaj:

  • Groupon Merchant Center nie jest zgodny z Internet Explorerem, zalecamy korzystanie z Google Chrome, Mozilli Firefox lub Safari.
  • Dalsze problemy z logowaniem można zazwyczaj rozwiązać, czyszcząc historię przeglądania i pamięć podręczną. Oto przewodnik po czyszczeniu pamięci podręcznej w różnych przeglądarkach internetowych
Czy ta odpowiedź była pomocna? lub
Miło nam to słyszeć!
Dziękujemy za opinię.

Jak mogę uzyskać dostęp do kilku kont, które posiadam?

Aby uzyskać dostęp do różnych kont, upewnij się, że jesteś zalogowany i przeglądasz stronę główną merchant center. Aby zmienić konto, kliknij „Zmień konto” po lewej stronie Merchant Center. Spowoduje to wyświetlenie strony z wszystkimi kontami powiązanymi z kontem Merchant Center i można tam wybrać żądane konto.

Czy ta odpowiedź była pomocna? lub
Miło nam to słyszeć!
Dziękujemy za opinię.

Jak mogę zmienić adres e-mail, którego używam do logowania w Merchant Center?

Możesz zmienić adres e-mail, z którego korzystasz przy logowaniu do Merchant Center, wykonując kolejne kroki

  • Zaloguj się do Groupon Merchant Center
  • Przejdź do zakładki „Admin”
  • Kliknij przycisk „+”, aby dodać nowego użytkownika konta
  • Dodaj imię, nazwisko, preferowany adres e-mail i prawa dostępu oraz kliknij ZAPISZ
  • Jeśli nie chcesz używać starego adresu e-mail do logowania, możesz usunąć użytkownika związanego ze starym adresem e-mail z listy Użytkowników Konta
Czy ta odpowiedź była pomocna? lub
Miło nam to słyszeć!
Dziękujemy za opinię.

Co mogę zrobić, aby moje hasło było bezpieczniejsze?

Aby przeciwdziałać niepożądanemu dostępowi, Twoje hasło do Groupon Merchant Center powinno być dla Ciebie łatwe do zapamiętania, ale trudne dla innych. Oto pomocne wskazówki:

  1. Upewnij się, że jest ono unikalne

    Upewnij się, że jest ono inne niż hasła, których używasz w innych aplikacjach mobilnych, takich jak e-mail lub konto bankowe. Tym sposobem, jeśli ktoś odgadnie Twoje hasło partnera, nie będzie w stanie użyć go na Twoich innych kontach (i na odwrót).

  2. Zmieniaj je często

    Jeśli ktoś zna Twoje hasło, może uzyskać dostęp do Twojego telefonu komórkowego bez Twojej wiedzy. Regularne dokonywanie zmian pomaga zapobiegać nieautoryzowanemu dostępowi.

  3. Użyj wielu znaków i unikaj typowych zwrotów

    Upewnij się, że ma ono co najmniej 8 znaków z kombinacją znaków specjalnych (#, $, &, !, Itp.). Należy także unikać używania znanych słów lub fraz, a także wszelkich danych osobowych.

Jeśli chcesz zmienić hasło, wykonaj następujące czynności:

  • Kliknij „Admin” po lewej stronie w Merchant Center
  • Wybierz „Zmiana hasła”
  • Wprowadź stare hasło i nowe hasło, aby je zaktualizować
Czy ta odpowiedź była pomocna? lub
Miło nam to słyszeć!
Dziękujemy za opinię.

Nadal potrzebujesz pomocy?

Wyślij nam e-maila
partner.pl@groupon.com
Odpowiemy w ciągu 2 dni roboczych
Zadzwoń do nas
223070403
Pon.-Pt.: 09:00-17:00
Nie pamiętasz hasła?

Nie posiadasz konta Partnera? Rozpocznij pracę z Grouponem