Program dietetyczny: 3-miesięczny pakiet za 19 zł i więcej opcji w Drbarbara.pl

Dr Barbara time to eat healthy

Kup jako prezent
Unable to add now. Please try again later
Unable to remove now. Please try again later
Do -72%

Komentarze

92 Opinii

Ciekawe przepisy, fajna opcja wymiany posiłków
Angelika B. · 16 września 2017
Merchant replied
View Comment +
Dziękujemy za pozytywną opinię ;)
Merchant replied · 2 października 2017
super urozmaicona dieta,wiele możliwości
Ewa N. · 30 sierpnia 2017
Merchant replied
View Comment +
Dziękujemy za pozytywną opinię ;)
Merchant replied · 2 października 2017
Kurs prowadzony przejrzyście , pokładany tematami więc nic nie trzeba szukać. Dużo konkretnych i przydatnych informacji.Informacji
Agnieszka P. · 23 sierpnia 2017
Merchant replied
View Comment +
Dziękujemy za pozytywną opinię ;)
Merchant replied · 2 października 2017

W skrócie


Wybierz 1 z 3 opcji

Kompleksowy program dietetyczny:

  • 19 zł zamiast 67,65 zł za 3-miesięczny program,
  • 29 zł zamiast 73,80 zł za 6-miesięczny program,
  • 49 zł zamiast 147,60 zł za 12-miesięczny program.

Program (platforma oraz aplikacja) zawiera:

  • Tysiące prostych i smacznych przepisów (z orientacyjną ceną oraz czasem przygotowania)
  • Możliwość zamiany produktów zgodnie z zapotrzebowaniem kalorycznym (poprzez stronę internetową)
  • Dźwiękowe przypomnienia o posiłkach (z możliwością dopasowania do własnego trybu życia)
  • Nutricional Values – diagramy przedstawiające zawartość składników odżywczych
  • Listę zakupów (uwzględniającą kategorie produktów oraz miary gramowe i domowe)
  • Automatycznie generowaną listę zakupów (na każdy dzień, cały tydzień lub dla pojedynczej potrawy)
  • Wykres zmiany wagi, procent osiągnięcia celu, wizualizację 3D
  • Treningi dopasowane indywidualnie do BMI (z opcją geolokalizacji siłowni)
  • Archiwum wyników medycznych z nielimitowanym dostępem do ponad 30 badań laboratoryjnych
  • Porady dietetyczne oraz motywacyjne

Program Dr Barbara – jaką dietę wybrać?

FIT – redukcja (brak chorób) – jest to redukcyjna dieta dla wszystkich tych, którzy pragną zdrowo zrzucić zbędne kilogramy. Pozwala na odchudzanie bez efektu jojo dopasowane do indywidualnych potrzeb. 

Dieta cukrzycowa – jest to dieta przeznaczona dla osób z podwyższonym poziomem cukru (glukozy) we krwi. W jadłospisie tym zmniejszyliśmy do minimum podaż cukrów prostych znajdujących się m.in. w słodyczach, na korzyść węglowodanów złożonych (pełnoziarniste produkty zbożowe, warzywa). Głównym celem tej diety jest obniżenie poziomu glukozy we krwi do wartości prawidłowych oraz zapobieganie niekorzystnym wahaniom. Jeśli masz nadmierną masę ciała, częste uczucie pragnienia, zmęczenie/senność oraz uczucie głodu to wybór tej diety jest dobrym rozwiązaniem dla Ciebie.

Dieta miażdżycowa – jest to dieta przeznaczona dla osób z podwyższonym poziomem cholesterolu i trójglicerydów we krwi. Jej zadaniem jest zapobieganie niekorzystnym zmianom w układzie krążenia spowodowanym odkładaniem się złogów cholesterolu w tętnicach. Dieta ta obfituje w pełnoziarniste produkty zbożowe, warzywa oraz zdrowe tłuszcze nienasycone (z awokado, olejów roślinnych, orzechów). Pamiętaj jeśli cholesterol „zły” (LDL) wynosi więcej niż 115mg/dl, cholesterol całkowity jest większy niż 190mg/dl, a trójglicerydy większe 150mg/dl to znak, że jesteś w grupie podwyższonego ryzyka zawału. Jeśli tak jest, koniecznie wybierz dietę miażdżycową.  

Dieta na nadciśnienie – skierowana jest przede wszystkim do osób, u których występuje podwyższone ciśnienie tętnicze krwi. Dieta ta jest bogata w warzywa i owoce będące źródłem błonnika pokarmowego, produkty pełnoziarniste i pełnowartościowe białko. Obniżeniu zaś nastąpiło ilość soli w przepisach. Jeżeli Twoje ciśnienie kilkukrotnie (co najmniej 2 razy) przekracza 120 /80 mmHg to jest dieta właśnie dla Ciebie.

Dieta na alergię i nietolerancje pokarmowe – w dietach tych nastąpiła eliminacja produktów, które powodują nadwrażliwość pokarmową. W przypadku glutenu m.in. mąka pszenna i żytnia, zostały zastąpione ich bezglutenowymi odpowiednikami (mąka ryżowa, kukurydziana). Natomiast przy laktozie mleko krowie i jego wyroby zastąpione zostały mlekami roślinnymi (migdałowe, sojowe). Możemy wyróżnić 2 typy alergii wczesną (objawy występują bardzo szybko i są dość charakterystyczne – wysypka, rumień, duszności) i późną (reakcja następują nawet po 24-96 godzin po zjedzeniu alergenu). Nietolerancje zaś są spowodowane brakiem enzymu rozkładającego dane substancje np. laktozy. Najczęściej powoduje to w krótkim czasie szybką reakcję ze strony układu pokarmowego (bóle brzucha i biegunki). Specyficznym typem nietolerancji pokarmowej jest celiakia, która jest chorobą o podłożu genetycznym i w której bezwzględnie należy zastosować dietę bezglutenową.

Warunki


Groupon ważny przez 2 miesiące od daty zakupu i dostępny po zakupie w zakładce Moje groupony.
Realizacja: aby otrzymać dostęp do programu Dr Barbara, należy zarejestrować się na www.drbarbara.pl oraz wysłać wiadomość droga mailową: groupon@drbarbara.pl. W wiadomości należy podać: swój login (adres mailowy wykorzystany przy rejestracji) oraz dowód zakupu w postaci groupona (PDF z kodem zabezpieczającym). Administrator aktywuje wybrany abonament do 2 dni od otrzymania wiadomości. Wybór rodzaju diety następuje przy rejestracji w formularzu zdrowia. W razie pytań możliwy kontakt tel. 883 000 844 (pon- pt: 9-17).
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.

naprezent

Dr Barbara Time to Eat Healthy


Dr Barbara to projekt firmy Quantum Sp. z o.o. wyróżnionej w XIII konkursie o tytuł Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości. Quantum Sp. z o.o. posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, nr ewid. 2.30/00252.2015.

Dieta Dr Barbara Time to Eat Healthy to z kolei kompleksowy plan żywieniowy dopasowany do indywidualnych potrzeb, uwzględniający takie parametry jak: płeć, wzrost, masę ciała, aktywność fizyczną. Lista produktów w diecie Dr Barbary została przygotowana w oparciu o listę USDA (United States Department of Agriculture Agricultural Research Service) uwzględniającą wartości odżywcze oraz kaloryczność. Pracujący tu specjaliści, dietetycy i lekarze różnych specjalności, zalecają zdrową i zrównoważoną dietę, aktywność fizyczną oraz unikanie używek, które praktykowane razem prowadzą do zmniejszenia nadwagi i otyłości oraz zminimalizowania chorób zależnych od diety, takich jak: miażdżyca, cukrzyca oraz nadciśnienie tętnicze.

Dieta Dr Barbara uwzględnia wytyczne oraz zalecenia żywieniowe podmiotów merytorycznych, takich jak np.:

  • Światowa Organizacja Zdrowia (WHO),
  • Organizacja ds. Wyżywienia i Rolnictwa (FAO),
  • Europejska Rada Informacji o Żywności (EUFIC),
  • Instytut Żywności i Żywienia,
  • European Society of Cardiology (ESC – europejskie towarzystwo kardiologiczne),
  • Polskie Towarzystwo Diabetologiczne,
  • Grupa Robocza Europejskiego Towarzystwa Nadciśnienia Tętniczego (ESH),
  • Polskie Stowarzyszenie Osób z celiakią i na diecie bezglutenowej,
  • Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA).

Aplikacja mobilna Dr Barbara Time to Eat Healthy otrzymała nominację Mobile Trends Awards dla najlepszego projektu 2015 roku w kategorii sport i zdrowie.

Więcej informacji na Facebooku.

By purchasing this deal you'll unlock points which can be spent on discounts and rewards. Every 5,000 points can be redeemed for $5 Off your next purchase.