Kurs sekretarki – asystentki z zaświadczeniem na druku MEN za 159 zł w Szkole Eureka (zamiast 520 zł)

Cena wyjściowa Zniżka Oszczędzasz
520 zł 69% 361 zł
Kup jako prezent
15 kupionych

W skrócie

  • 40-godzinny kurs sekretarki – asystentki przygotowujący do pracy w zawodzie: organizacja biura, podstawy prawa administracyjnego, etyka zawodu, technika biurowa, sprawozdawczość statystyczna, wizaż i stylizacja oraz savoir-vivre
  • Materiały dydaktyczne w cenie grouponu
  • Zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej po zakończeniu kursu
  • Zajęcia w godzinach popołudniowych, w tygodniu lub w weekendy, grafik ustalany na podstawie preferencji grupy
  • Lokalizacja: ul. Tadeusz Rejtana 30
  • Oferta objęta programem Bezpieczny Groupon

Warunki

  • Groupon ważny do 17.12.2012   i dostępny od razu po zakupie w zakładce „Moje konto"
  • Oferta obejmuje kurs sekretarki – asystentki (40 godzin lekcyjnych)
  • 1 godzina lekcyjna to 45 minut
  • Kursy zakończone wydaniem zaświadczenia wg wzoru MEN
  • W cenę kursu wliczone materiały dydaktyczne
  • Zajęcia w godzinach popołudniowych, w tygodniu lub w weekendy (wg preferencji grupy)
  • Grafik zostanie ustalony wg preferencji grupy i harmonogramu szkoły
  • 1 osoba może kupić i wykorzystać maks. 1 groupon
  • Konieczna rezerwacja tel. (17) 307 00 30, (17) 307 00 31, 663 886 821 lub osobista w siedzibie szkoły, w ciągu maks. 2 tygodni od daty zakupu grouponu

Obierz właściwy kurs i zyskaj nowe kwalifikacje dzięki kursowi sekretarki – asystentki w Szkole Eureka, w którym z dzisiejszym grouponem weźmiesz udział za 159 zł zamiast 520 zł.

Nowy zawód
Kurs sekretarki – asystentki przygotuje Cię do pracy na tych stanowiskach oraz nauczy sprawnej organizacji sekretariatu w małych, średnich i dużych firmach, korporacjach, szkołach, urzędach oraz innych instytucjach. Poznasz podstawy prawa administracyjnego, technikę biurową, etykę zawodu czy sprawozdawczość statystyczną. Dodatkowo poruszone zostaną zasady savoir-vivre’u, wizażu oraz stylizacji, tak abyś mogła jak najlepiej zaprezentować się potencjalnemu pracodawcy.